NYDELIGE BABY BOOTIES – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame | Inneholder Reklamelinker fra Knit At Home House Of Yarn

Designet av Katerina Mushyn

Hallo sier eg bare!! Sett noe så søtt da?? Dåååååån & Awwww i 100 her!! Hvor ble den søte lille grandniesa og nevøen min av?? Hmmm de vokser FOR fort for disse kunne eg virkelig tenkt meg å strikket mangen av…Vel, eg kan jo strikke noen og ha på lur OM det skulle dukke opp noen baby`er fremover for Booties er jo noe alle små bruker 🙂

Det beste i dette tilfellet er at oppskriftene er Gratis og eg er helt sikker på at DU også har garn som passer så dvs at du nå med en gang kan prøve deg på disse 🙂 Garnet som er er brukt er en blanding av Nylon, Merino og Polyester, sistnevnte velger eg å unngå og eg ville ha gått for enten Merino eller Alpakka, vanlig ull fungerer selvfølgelig også helt fint 🙂 Nøstet er på 50gr og 100m med en strikkefasthet på 21m på pinne 4. Eg har garn som Superfine Merino Wool og Alpaca Wool på hylla som eg kunne tenkt meg å testet ut i disse Bootiene!

BABY BOOTIES CABLE
Bildet over
Str 3-6 mnd

 

Designet av Katerina Mushyn

Hvis du f.eks ikkje er så trygg på flettestrikk slik det er i de øverste Bootiene så kan jo gjerne denne over her være den du prøver først 🙂 Awww like søte begge to jo 🙂

WARM BABY BOOTIES
Str 3-6 mnd

* * * *

Enn så lenge sitter eg bare her å slapper av (Dvs Våkner!) Har ikkje tatt inn i hodet ennå at eg har MYE å gjøre i dag og at me reiser om under et døgn…Først skal eg bare NYTE morgenkaffien og et glass med Ingefær før eg skal freze rundt her og få ting og tang i kofferten 🙂 Mulig me tar en tur på butikken og for Ali må jo også ha litt helgekos selv om han er alene 🙂 Dessuten må eg innom apoteket og hente den bestilte medisinen. Ali og Amira er alene på fredag da og eg vil tro de digger seg noe god mat hvis eg kjenner de riktig 🙂

Vet ikkje hvor ofte eg har sjekke værmelding for Sola Flyplass og Gardermoen de siste dagene, men nå ser det ut for at det blir ganske rolige vindforhold begge plasser i morgen på det tidspunktet me skal fly! Nei, eg er ikkje så glad i å fly!! Eller, det å være på et fly “der oppe” går veldig greit, men eg blir redd under turbulens og eg liker IKKJE letting og landing!! At det regner tenker eg ikkje på, men det må ikkje blåse for mye hehe Den ene gangen eg var i Oslo herjet Orkanen Olga her på vestlandet og det ble en flytur eg slettes ikkje klarer å glemme! Da me hadde startet innflyvingen til Sola måtte me plutselig bare opp igjen fordi det var farlige vindforhold ned mot bakken! Da satt faktisk eg og ei fremmed sidedame og holdt hverandre i hendene *fniser* SÅ ja, me var ganske vetta skremt! Flyet ristet så sykt at eg var redd vingene skulle fly sin egen vei! Å ja! Me gråt da me OMSIDER kom oss ned og me takket hverandre like mye begge 2! Det verste med å reise alene er jo når sånt skjer! Nå skal eg jo ha med Dib i morgen så eg får klype han i armen når me letter hehe Mest av alt ser eg frem til å komme trygt ned på Gardermoen 🙂

Arg! Da er det vel på tide å sortere planene i hodet og tenkte strukturert! Fikk beskjed fra Dib at utenom det han reiser i trenger han KUN 1 bukse, 1 genser og 1 T-Shirt så eg kunne ta det eg ville…..Ok….Han kommer ikkje hjem før tidlig kwell så eg må jo nesten gjøre det, men HAN tenker ikkje på alt dillet han trenger i løpet av en dag, ja som: Ladere til mobil/pc, alle tingene han trenger fra skapet på badet, ja i det hele tatt hehe Men ok, eg skal klare å få klærene på plass og så får han finne resten selv når han kommer hjem. Eg har mer enn nok å tenke på hva eg trenger med meg av STRIKKETØY! Haha Hva OM eg blir ferdig med “ditt”, ja da vil eg jo muligens trenge “datt” og så må eg jo ha litt reserverer i tilfellet eg ikkje akkurat da har lyst å strikke på “ditt” så eg trenger flere “datt” vil eg tro *Ler hjertelig*

Men ok, OM det blir flere innlegg her inne før me reiser vites ikkje, men eg skal være flink på SnapChat (vibbedille) fra i morgen av da eg har et par her hjemme som også vil “bli med” til Oslo 🙂 Så ja, da “skravles” me evn der da 🙂

KOS DEG OG HA EN FLOTT DAG
OG EI SKIKKELIG HERLIG HELG!

 

 


Satser på ei FLOTT, minnerik OG Skadefri helg for DibHassan
<3

Go`klem fra ei Reiseklar Vibbedille 🙂
#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer
    1. Flotte babysko! Men oppskriftene kjem berre opp på eit ukjent språk med «russiske/greske» bokstavar…. Berre meg som gjer feil, – på ukjent språk fant eg ikkje kor eg eventuelt skulle bytte språk…
      Ellers håpe eg de får greie flyturar, og ei kjekk helg i Oslo !

    2. Lise: Når du kommer inn på den russiske oppskriften bare scroller du litt lengre ned så kommer den på engelsk 🙂 Takk for lykkeønskninger 🙂

    3. Lisbeth S: Tusen Takk for deg <3 Håper på det beste 🙂 Uansett resultater så blir dette en KJEMPEerfaring som han har godt av! 🙂 Kos deg du også og ha en strålende helg 🙂

Siste innlegg