TØFT TILBEHØR & KJAPPE JULEGAVER

Designet av Lori Versaci

Jo nærmere Jul jo mer behov for kjappe og fine Julegaver trengs det! Julegaver du kan strikke på et par kweller uten å få svetteperler i pannen er selvfølgelig å foretrekke og da er det et stort + at de er så snerte og stilige som denne lua og disse pulsvottene!

Dessuten er det du selv som bestemmer garnet! Jepp, garnet er med å bestemme størrelsen på lua ser du, tynt garn = liten lue og jo tjukkere garn jo større lue 🙂 Dvs du fint bare kan strikke i det som måtte være favorittgarnet ditt! Det er nesten bare å svinge seg i gang og før du aner det har du en haug med ferdig Julegaver, og det FØR desember starter t.o.m! HERLIG!

SEQUENCES HAT AND MITTS
Bildet over
Str voksen Medium og Large

 

 

Designet av Lori Versaci

Her kan du virkelig slå deg løs med alle fargepalettene og rett og slett bare KOoOSE deg!

SEQUENCES HAT
Str Baby 3/6 mnd —> Voksen Large

* * * *

Siden eg følte en snev av energi i går ble det faktisk gjort litt her i heimen av MEG! Det er faktisk en stund siden vaskefilla og eg har svingt oss, men i går ble så og si alt av støv VASKET bort her i stua! Når det meste er litt sånn bortplassert og omrokkert er det ikkje alltid like inspirerende å gjøre rent! I går ble det gjort og du og du så deilig det var! Selv om tingene er fortsatt like malplassert ble det likevel mye bedre og ikkje bare DET, men eg fikk vasket OG hengt om 4 maskiner med klær, håndklær og sengetøy! Nå er det derfor også mulig å kunne GÅ gjennom
vaskerommet uten å bruke stige!

Eg tok også en litt voldsom avgjørelse i går!! Du vet, eg driver egentlig alltid på med rydding – I hodet – for å prøve å frigjør litt mer plass her i heimen! Gudene skal vite me trenger plassen! Avgjørelsen går ut på å kwitte meg med en HEL hobby faktisk!!

Å du Å du så masse flott! Ta en kikk HER, kanskje det er noe for deg?
 

Derfor ble ikkje helgekosen hentet hjem i går så det må gjøres i dag, jo før jo heller spør du meg! Når eg har noe som må gjøre må eg gjøre det med en gang, hvis ikkje sitter eg liksom bare å VENTER på å få det gjort og det liker eg ikkje….Liker IKKJE å vente! hehe

Det ble også lite med strikking i går, kun noen få runder på kwellen! SJERPINGS må til så det er mega godt at det er helg 🙂 Tja, da er det vel egentlig bare
å sjekke handlelista og får raua i gir då!?!

HA EN SUPER FREDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikktilbehør #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg
#norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg