2 Fantastiske Strikketepper —> Oppskrifter

Designet av Stephen West

 

Noen (Les: Stephen West) tar virkelig teppestrikkingen til et skyhøyt nivå! Nei nei, slettes ikkje i vanskelighetsgrad, men i tålmodighet! Det å strikke et teppet i full størrelse i ett stykke er for meg en virkelig tålmodighetstest, egentlig en test eg sikkert aldri kommer til å utfordre. Likevel skulle eg ønske at eg hadde orket! Så er det denne fargebruken hans da, den skulle eg virkelig ønske eg kunne! Eller, alle kan, det er bare å legge alle hemninger på hylla å kjøre flatt. Å ja eg har prøvd, men eg tror underbevistheten min styrer det meste inn i et system uansett…

 

 

 

Designet av Stephen West

 

TENK å hatt et teppe som dette henslengt litt sånn nonsjalant over en stol eller sofaen..? Det hadde for meg vær helt fantastisk! Men eg skal være realist; Eg trooor, og er ganske sikker på at eg ikkje hadde orket å strikke et teppe som er 160 cm bredt frem og tilbake i 2 meter og 34 cm, men eg kunne betalt mye for at noen gjorde det for meg….! Muuulig eg må bite meg ei det, for eg tok en kjapp utregning på hva det ville kostet *humrer* I det garnet dette teppe er strikket i ville garnkostnaden kommet på CA 3500,- + arbeidspenger. Skulle eg ha strikket dette så skulle eg hatt ganske mye for å tøye tålmodigheten til max hehe Hmm til syvende og siste hadde det nok blitt en tur på f.eks Sparkjøp etter garn og sååå måtte eg nok strikket det selv, men det hadde ikkje blitt helt det samme teppet for her var det først og fremst fargene eg falt for….Må nok begynne å spare litt heller 😀 *Drømmeteppet*

 

MELTING MARL BLANKET
Bildene over
Str 160 cm X 234 cm

 

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Det nyeste tilskuddet i “mappa” til Stephen West er også et fantatsisk teppe! Her får du en del riller på kjøpet
og det er alltid like fint. Absolutt et teppe for en nybegynner da det er plankekjøring
så lenge du har tålmodigheten på plass 🙂

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Dette er også et stort og herlig teppe, det er bare å rake samme alt du har av evn restegarn og single nøster! Begynner du nå så har du tidenes teppe til sensommerkwellen på terrassen –
Eller sånn litt utpå høsten (Kommer an på tempoet)

 

PAINTING BRICKS BLANKET
De 2 siste bildene
Str 155 cm X 213 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Å stå opp 06:20 er ikkje noe eg gjør frivillig – Egentlig aldri! Kan trygt si at dagen ikkje startet som planlagt, og eg kjenner allerede at dagen ikkje kommer til å bli som eg ville. Det ender nok med at eg bare må finne en rolig plass å legge meg igjen, trenger minst et par timer til om dagen skal bli god. Var jo litt ivrig med å komme i gang med dagen fordi Dette strikketøyet ligger å venter inne på Hobbyrommet…..+ eg har en halvferdig Badeand som eg også skulle gjøre ferdig…Kjipt altså! Noe annet kjipt? Det er kun 4 gr ute (føles som 2) –
Det er kaldt det, det burde vært 14 og ei sol som hadde stått opp!

Vel vel, det betyr jo egentlig at dagen kun kan bli bedre 😀 Hmm tror bare eg venter til Dib har gått på jobb
og så smyger eg meg inn i den ledige sengen et par timer 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg