Dette var enkelt!

 

Trooor muligens det er flere enn meg som ramlet ut på i dag etter innlegget i morges? Når eg hadde gjort det eg gadd her hjemme var det bare å finne frem pinner og garn, ja og garnet har eg hatt liggende siden januar 🙂
Det må eg si, fargene eg bruker er petrol og ikkje så blå som på bildet *Det LYSET irriterer av og til*. For å få akkurat de fargene eg ønsker har eg blandet garnet Safir, Rubin og Solid 🙂 Oppskriften var enkel, det er bare
å strikke uuut og så inn igjen, før det skal ut igjen 🙂 Innrømmer at eg knotet litt helt i starten, men som vanlig er engelske oppskrifter veldig detaljerte så det ble litt skumlesing før eg kom dit hvor eg skulle starte og DA var det plankekjøring gitt. Prosjekt som dette har lett for å bli sånn: “Bare en lapp til…ja og så skal eg bare starte på den neste, ok må bare strikke den også ferdig…” Ikkje sant! Derfor har det ikkje blitt sååå
mye perling som det burde i dag, men…

 

 

 

… eg fikk da montert min 4. Badeand ♥ Tror nok eg er hektet her ja for nå etterpå skal eg i allefall starte på nr 5 – Kan man ha for mange egentlig? Nei, det er sant, det kan man ikkje! Tror eg skal gå for en sprek/*feil* farge
på nr 5 😀 Tror det kan bli stilig. Eg vet at Badeand er en “ting” og de kan kjøpes
i alle farger så eg bare styrer i vei videre.

Sånn ellers så falt Bollene mine i smak på dugnaden, det er jo noe da 🙂 Nå kan eg også konstantere at naboene mine elsker Blåbærsyltetøy og ikkje jordbær *humrer*. Men ok, nå skal det legges noen brett med perler!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Så söta ankorna är, jag förstår inte riktigt hur man gör för att få dom “tjocka” och inte bara platta .
      Önskar dig en fin dag
      Myrica

    2. Jeg kjenner at mønster på det teppet må kjøpes. Og jeg må planlegge garninnkjøp og slettes ikke starte på det før hekleteppet jeg holder på med er ferdig.
      Takk for tipset.

Siste innlegg