2 Heldige damer + en passende strikkeoppskrift

 

OK!! Da er eg klar til å fortelle HVEM eg skal sende herlige pakker til!
Den første eg trakk får det som er på bildet over + en overrraskelse eller 2, og…..

 

 

 

…den andre får disse nøstene + en overraskelse eller 2 🙂 Bedre enn dette kan det neppe bli? Det er jo “bare” ei vanlig helg 🙂 Uansett hvilken dag det måtte være så er det alltid herlig å få noe kos i postkassa,
det trooor eg me kan være enige om 🙂

 

 

Den som får 6 nøster med Finull er:
HILDE JØRGENSEN

 

 

og den som får 3 nøster med Finull er:
JORUNN LINDAL

 

(Om en vinner ikkje gir lyd fra seg så trekker eg ny(e) mandag kveld)

 

 

Gratulerer begge 2 🙂 Send meg en mail ([email protected]) eller evn send meg adressen på Facebook 🙂 Skal få de avgårde så fort som mulig over helga 🙂

Tusen Takk til alle som deltok, finner nok på noe igjen ganske snart 🙂

 

 

 

Designet av Kirsten Kapur

 

Fant disse, de er perfekte til å bruke garnet på! Hvem trenger vel ikkje alltid et par pulsvotter? +
at her har du jo muligheten til å bruke flere farger

 

MOUNTAIN HOPPER MITTS
Bildet over
3 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

Eg hadde egentlig planlagt en rooolig lørdag….men, det var helt til eg skulle kjøre Dib på jobb i 13 tiden…Rota meg inn på en Obs Bygg eg ikkje visste befant seg akkurat der hvor eg kjørte, men inn fór eg og DER var det KØøøøø!! JISES! Alle i omegn skulle male, akkurat i dag? Vel, vel, det var jo bare å trekke kølapp og stille seg opp…12 stk foran meg og ALLE skulle ha noe malingsgreier og alt skulle ristes….DET TOK TID! Eg mener, eg skulle ha 3 spann og hvert av de tok 4 min å “riste” i den maskinen så du kan tenke deg ventetide? Uansett, overlykkelig over å endelig fått tak i malinga/beisen til terrassen skulle eg “bare” svippe innom å snope litt på Stables!! Woop Woop!! Men du? ALVORLIG TALT! Eg hadde med meg handleliste med 9 ting…de hadde ingen av de! Hmm Ble litt snurt så eg gikk og svippet innom dyrebutikken rett ved siden av!

Så ja, Stefano D`Milo ble i allefall HAPPY i dag! Kjøpte nye matskåler, dekkematte,
en deilig sekk med godt tørrfór og mange pakker med Go`biter ♥

 

 

 

 

Da han kom hjem gjorde han som han pleier; Går å sjekker ut til matplassen sin. I dag gikk han rett i fistel haha Vanligvis stuper han i maten (fisken altså), men i dag var det tørrfóret som sto øverst og det smakte visst helt himmelsk 🙂 Eg mitt fehodet kom ikkje på at han måtte ha vannskål også!!
Jaja ei Rosendahl skål til Amira får funke enn så lenge hehe

Vel hjemme igjen kastet Ali seg rundt og nå er hele terrassen malt! Såååå deilig og sååå lyst! Eg har rydda, vasket og laget mat og har akkurat kvelt en skikkelig god hamburger. NÅ er det kwell! Tar meg en Bamsemums eg 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg