2 Søte Romper – Norske Strikkeoppskrifter

Designet Lene Christina

 

Da eg plutselig bare ramlet over denne her gikk det opp for meg at det er en eeeevighet siden eg kikka på babyklær, dessuten er jo Romperstrikk en av mine favoritter!! Det er et så yndig og deilig plagg for de små, ja både til gutt og jente + det er kjapt å strikke 🙂 Nå har me ingen som er sååå små i familien, eller jo...Med tanke på at disse går opp til 4 år har me jo det, men selv syns eg en romper passer best til de som er noe mindre 🙂
Men akk sååå søøøte disse var da!

 

THEA ROMPER
Bildet over
Str 0/3 mnd til 3/4 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet Lene Christina

 

Garnforslag fra designeren på disse 2 er f.eks Karisma, Lima og Merino Ex.Fine – Er i grunnen ganske sikker på at du enten har noen av de eller lignende garn i umiddelbar nærhet 🙂

 

PHILLIP ROMPER
Str 0/3 mnd til 3/4 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Ooookeeei! Da er eg ganske snart klar for å starte en dag som kommer til å gå litt i ett vil eg tro! Nå ganske snart må me handle litt siden det er mange dager stengt. Skal også handle litt for mor mi 🙂 Gartneriet hvor me pleier
å handle egg og grønnsaker er åpnet så me MÅÅ opp dit å se hva de har. Etterpå er det hjem å pakke ut varene og så stikker eg ut igjen. Da tenkte eg faktisk å ta en tur til mor mi, å ja, me tar ALLE forholdsregler og hun har stor nok stue til å holde avstand. Har litt påskestæsj og blomster som hun skal kose seg med i påsken. Etter det må eg innom posten å hente 2 deilige pakker JuHuuu Avsluttningsvis skal eg kjøre å hente Amira på jobb kl 18. Veeel hjemme igjen skal eg forberede ei kake til i morgen!! (Sjokoladekremen må lages dagen før ser du) Woop Woop! Dib er 18 år i morgen og skal gjøres litt stas på 🙂 Å nei da, det blir slettes ingen feiring med gutta, den får de ta når alt er normalisert. Spurte hva han ønsket og svaret kom kontant: Sting sjokoladekake og biff til middag. Vel, den er jo grei da! Ellers ønsket han seg penger som han kan legge i sertifikatet. Akkurat DET er litt synd for han skulle hatt oppkjøring neste uke…Jaja, enn så lenge får han kjøre rundt med meg og en rød L bak på bilen.

Ok, eg må nesten begynne å svinge meg for dagen blir jaggu lang!

 

 

KOS DEG OG HA EN
SUPER DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg