2024: Fra Tananger til Helsinki!!

 

Ok, da er det vel på tide med et aldri så lite stort tilbakeblikk! Lenge siden eg har hatt et år med mye nytt, vanligvis går det jo litt sånn i det samme…Men 2023 utmerker seg på flere områder! Det har blitt mye Hobby, lite strikking og veldig mye ut på tur! Må jo bare beklage til dere som syns det har blitt vel mye friluftsliv og sunne vaner…Det kommer til å fortsette ut i 2024 også, så enten får du tåle det, eller....
Tja, hvorfor ikke bare bli med på tur?

Eg gleder meg til å komme i gang med et nytt år! Vettu hva det beste er??

 

 

 

 

Januar`24 starter eg med et mye lettere utgangspunkt enn det eg hadde i år! Det gleder meg! De først måneden i år gikk med til å gå seg litt i form, ble ikke de lange turene før godt ut på sommeren og det er det eg vil fortsette med: De noe lengre turene 🙂 Totalt i år har eg gått 755 km, dvs eg gikk litt lenger enn til Gøteborg! I 2024 regner eg med om det ikke oppstår noen humper i veien (Som en fotvorte f.eks?? hehe) at dette er fullt mulig å doble, ja rett og slett å gå til Helsinki!? Hvorfor ikke? Når eg fordeler 755 km på 137 turer er det ikke mye, dvs i gjennomsnitt 5,5 km pr tur! Dette skal så visst dobles! I løpet av året har det forsvunnet 17 kg, har stått stille en stund nå, men det gledelige er at vekta ikke har økt i jula – Har vært flink!

 

 

 

 

Selv om det skal være litt vinter først gleder eg meg til våren og blomstene….

 

 

 

 

De fine turene langs den flotte kysten vår…

 

 

 

 

Eg skal spise mye god mat!
Skal fortsette uten mel og sukker, slutter ikke med ting som føles bra

 

 

 

 

Tenker eg fortsette å gå tur med denne gjengen fra Byhaugkafeén..

 

 

 

 

Har allerede betalt DNT Medlemskap for 2024 også 😀

 

 

 

 

Eg har investert i alt for mange sko til å kunne slutte å gå tur…

 

 

 

 

Er absolutt klar for et år med mye gøy og passe dose galskap!

 

 

 

 

Har lært at det faktisk ikke finnes dårlig vær!
Det er helt sant!

 

 

 

 

Har tenkt å fortsette å gå toppturer med flotte søs 😀

 

 

 

 

Har lyst å gå både høyere og mye lengre!

 

 

 

 

Blir kjekt å treffe alle bekjente igjen også! ♥

 

 

 

 

Har også planer om turer med Ine, regner med det blir mye jærkysten på oss
da me liker oss godt der ute ved havet!

 

 

 

 

Vet det blir flere langturer med overnattinger – Spennende!

 

 

 

 

Opp i alt dette har eg seriøse planer om å strikke mer og ikke bare “fake” på bilder *ler*

 

 

 

 

Eg skal reise litt, møte gode venner å gå turer sammen! Bergen er super om våren og sommeren 🙂

 

 

 

 

Ellers kan eg love at det også blir en god del kos og morro!

 

 

 

 

Tusen Takk for alt me har gjort i år! Et magisk år legger eg bak meg og alle høydepunktene skal inn i ei fotobok eg driver å jobbe med *Stas* Livet tok så absolutt en uventet vending for 1 år siden så dette er forhåpentligvis bare starten på et bedre liv der ute i skog/mark, på fjellet og ved havet 🙂 Det skal nytes!
Om eg har nyttårsforsetter? Nop, eg skal som sagt bare fortsette der eg slipper i år! Så deilig 🙂

Da takker eg for det gamle, og selv om det har blitt mindre strikking dette året håper eg du blir med meg videre! Eg har jo kjøpt så mye garn at eg med sikkerhet kan love en god del strikking neste år!

 

 

 

 

LAG DEG EN MAGISK AVSLUTTNING

 

 

 

 

Årets siste Juleklem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

14 kommentarer
    1. Jaaa gleder meg til å følge med på alle turene og prosjektene dine neste år. 😍
      Takk for det gamla 🤗

    2. Ser fram til å følge deg på veien😊 Jeg jobber også for å bedre formen, så det er godt at vi er flere😊 Har du garmin-klokke? Sånn siden du har Garmin caps… Isåfall kunne man jo gjort challenges sammen😊

    3. Det har vært inspirerende å følge med på alle turene dine. Ikke minst fordi du formelig stråler på bildene. Fortsett det gode arbeidet så kommer du sikkert til Helsinki, og kanskje enda lenger.
      Godt Nytt År.

    4. Tusen takk for all glede, inspirasjon og flotte bilder gjennom året. Ønsker deg og dine et godt nytt år.
      Klem fra Liv

    5. Godt Nyttår til deg og dine.Takker for mye glede og inspirasjon i året som gikk.Gleder meg til å se hva du kommer til å drive med i 2024 og følge deg på turene dine.😍😍❤️❤️🥾🥾👣👣👣

    6. Jeg skvetter sånn når det uventet dukker opp bilder hvor jeg er med.. haha.. men du, hva du har gjort i år (fjor), respekt!! Klem klem 🥰🐰

    7. Godt nyttår 💥Gler meg til å følge deg videre i 2024! Alt du gjer er spennande, enten det er turer, perling, baking eller strikking! Ha ein fin dag! 🔷

Siste innlegg