3 Enkle kjoler, topper og skjørt!

Designet av Courtney A. Clark

 

Nok en gang lar eg meg imponere! Akkurat som i går med Disse Buksene er også disse kjolene her heklet! Alle kjolene, toppene og skjørta har også rause mål som enkelt kan tilpasses. Tja, nå har du snart en hel garderobe tilgjengelig med lekre plagg som i grunnen kan brukes hele året eller bare i kosekroken 🙂

 

JESS DRESS
Bildet over
Fra ca 76 cm til 160 cm i overvidde

 

 

 

 

 

Designet av Courtney A. Clark

 

Dette er også en kjole, eller bare en topp om du vil med et skjørt som kan hekles separat. Kanskje du vil ha toppen i en farge og skjørtet i en annen? Ikkje sant? Miks og trix akkurat som du selv vil ha det 🙂

 

THE PENNY COLLECTION
Str fra 76 cm til 160 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Courtney A. Clark

 

Samme her, en kjole, en topp og et skjørt – Her får du t.o.m uten ermer 🙂 Tja, vil vel si at det er noe for en hver smak. Enkelt å hekle er det også, ikkje noen kompliserte og skjulte triks her –
Ganske så rett fram for å si det sånn.

 

THE DOTTIE COLLECTION
Str fra 86 cm til 160 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

 

Eg sitter i grunnen her å flipper mellom nettsiden til Europris og Ikea på jakt etter det “perfekte” skuffeinnholdet…Eg vil ikkje bare ha sånne skillevegger som settes i skuffer, eg vil ha gode (fine) bokser som eg kan løfte ut av skuffen ved behov. Sist eg var på Ikea kikket eg på Disse til veggen – Her kan eg henge så mange bokser eg nesten vil, og de har lokk på. Dvs alt eg har av sånn skikkelig smånips kunne vært sortert. Problemet der og da var at eg kunne ikkje “se” hvilken farge som passet best. Amira mente det ikkje var noe problem for eg kunne bare spraymale platen….Ja jo, det kan eg, men så er det noe med når det er helt nytt hehe Hmm eg må se litt nærmere på dette. Siden eg har MENGDER med fine ark fra scrappeperioden min har eg lyst på noe som Dette til å ha på veggen, kanskje eg da får brukt opp litt av alt eg har? Slik situasjonen er nå kommer eg jo aldri på hva eg har siden alt ligger tungt tilgjengelig 🙂

Men men eg rykker i grunnen tilbake til start; Først må ting vekk og bort før nye ting kan ta plass.
Først av alt nå så selger eg…

 

 

 

Denne pulten 🙂 Ta kontakt om det er noe du trenger.

Jaja eg får bare starte dagen å se hvor eg ender 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Kanskje du skulle hatt en Råskog vogn? (Ikea)
      På den så kan denne platen og bokser festes.
      Mange andre bokser og duppeditter kan monteres også.
      Jeg er sikker på at du her får en ny ‘dille’ 😉
      Sjekk ut FBsiden ‘Pimp my Råskog’.

      1. Måtte skjekke hva det var for noe! haha Ja de er geniale, har en på kjøkkenet til grønnsaker 🙂 Planen er en hvit på Hobbyrommet, men eg har kjøpt ei stilig bokhylle som eg venter på, er det plass når det er montert så blir det nok ei sånn trillekurv også 🙂

Siste innlegg