STOPP Å LET! -Her er buksa du har drømt om!

Designet av Courtney A. Clark

 

CUSTOMIZABLE!! Legg dette ordet bakom øret ditt! “Kan tilpasses” betyr det og det elsker eg å høre når det gjelder strikkeoppskrifter Woop Woop! Du vet hvor mange ganger og hvor lenge eg har snakket om å strikke meg ei bukse? Ja ikkje sant…eg har t.o.m opp til flere ganger gått til innkjøp av garn til nettopp det prosjektet…Har eg fått meg ei strikkebukse? Nop…Men nå tenkte eg å hekle meg ei! Ja det er så kult, begge buksene i dette innlegget er heklet! Har som sagt aldri hekle klær liksom, bare masse grytekluter, tilbehør for ikkje å snakke om kosedyr o.l. Mang en gang har eg gått “5 på” når eg sitter å blar i oppskrifter, blir like overrasket hver gang eg ser “vanlige” klær som er heklet! Det første som popper opp i hodet mitt når hekling nevnes er….Grannylapper…så eg er der liksom! Så ja…eg kan altså nå HEKLE meg ei bukse og eg kunne helt problemfritt tenkt meg begge disse 2

 

 

Designet av Courtney A. Clark

 

Eg har absolutt hatt mange perioder opp gjennom hvor eg hadde snekkerbukser i alle lengder og farger! Likte godt denne snekkerbuksa, men om den skulle vært 110% perfekt til meg hadde eg heklet lange ben 🙂
Det er nok sikkert ikkje problematisk å få til.

 

ANNIE OVERALLS
Bildene over
Passer til alle!

 

 

 

 

 

Designet av Courtney A. Clark

 

Men du? Er du mer en Kosebukse person, ja slik som meg….Vel, det levner vel egentlig liten tvil om hvilken du bør velge! Se på denne da! Ååå den ser skikkelig digg ut og i “riktig” garn blir den fullstendig pørfekt ♥
Se på den herlige strukturen da!?

 

 

 

Designet av Courtney A. Clark/ Foto: yarngeekcreations

 

Se så fint den “ligger”….Mmm denne var absolutt i mi gate, ja selv om den er heklet! Eg liker å hekle, eg må bare skjønne at eg også kan hekle flotte klær og ikkje bare noen kjappe grytekluter 🙂 Det som er litt magisk med denne buksa er du velger akkurat den heklenåla du vil sammen med det garnet som passer, om det er tjukt eller tynt, vel det er opp til deg. Fullstendig C U S T O M I Z A B L E altså!

Ok ok, eg vet at ikkje alle liker, eller kan hekle. Hvis du likevel vil ha ei deilig bukse så kan eg anbefale
Denne Her (<—Gratis/Norsk oppskrift) som du kan strikke i steden for ♥

 

JASMINE PANTS
Str? Passer til alle!

 

 

 

* * * *

 

 

“Hold hviledagen hellig”, sa de….Vel, det var akkurat det eg hadde planer om i dag, men det var FØR eg visste at Amira hadde planer om å montere den store Malmkommoden når de var her i går! Eg har jo en stund nå fylt opp en slik kommode i hodet, så eg vet ca hvordan eg vil ha det, men eg vet jo at den kommoden rommer mye mer enn det eg tenker så dette blir gøy! Me har f.eks 3 skuffer i møblementet her i stua som inneholder f.eks tegnesaker, spill og andre gøye ting. Blir det plass så flytter eg det over til den nye kommoden, kan være greit å ha alt sånn samlet 🙂 Eg må bare prøve å være strukturert og ryddig i denne planlegginga slik at det blir oversiktelig og greit. Det første eg skal legge på plass er perlelageret, tenker at hvis eg skulle trenger mer enn 1 skuff, ja da er det for mye *ler* Så lenge butikken har mer enn nok perler trenger eg ikkje ha mer enn 1 skuff hjemme!

Ser for meg at eg skal bruke noe mer av de Plastboksene eg har kjøpt til å kunne sortere diverse hobbyer/dubbeditter – Blir liksom rent og pent på den måten, ergo blir det ikkje kaos uten at eg tømmer boksene 🙂

Tja, det krible litt her eg sitter så eg tror bare eg setter i gang!

 

 

HA EN FIN SØNDAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg