3 Fargerike og Gratis Sokkeoppskrifter

Designet av Scarlet Plumet

 

Pga denne litt “rare” fredagen syns eg det kunne passe med litt fargerike sokker! Me går som nevnt tidligere mot lysere tide og tynner sokker blir tingen 🙂 Takket været alt det været som herjer ute er lysten på fargerike og deilige sokker stor og ikkje minst den delikate følelsen det er å strikke de. Absolutt en klar favoritt i mine kurver, tynt garn og tynne pinne altså 🙂 Benytt muligheten til å snappe med deg 3 utrolig flotte oppskrifter helt gratis!

 

PARADIESVOGEL
Bildet over
Str S-M-L

 

 

 

 

Designet av Scarlet Plumet

 

NEPENTHES
Fra str 36 – 45

 

 

 

 

Designet av Scarlet Plumet

 

DRACHENSCHWINGEN
Str S-M-L

 

 

 

* * * *

 

Eg liker aller best stripete sokker, alt annet kan også være stripet for min del 🙂 Eneste grunnen til at beina mine er extra fargerike i dag er fordi BEGGE sokkeparene hadde hull på én hæl! Jaja da ble det en av hver sokk da og de 2 andre havnet i stoppekø 🙂 For fine sokker å bare kaste så med bestemors StoppeSopp skal eg nok klare
å fikse de, men ikkje i kwell! Gratis oppskrift på mine egne sokker (de på bildet) finner du HER!

Innledningsvis skriver eg denne litt “rare” fredagen…Ja den er rar, ikkje bare ble det litt feil å ta helgehandelen i dag, det blir det når eg ikkje føler det er fredag. Var trøtt som en dupp da eg sto opp, satt å ventet på at Ali skulle våkne slik at me kunne komme oss på butikken. Ja eg ventet sååå lenge at eg fikk med meg starten på Ari Behn sin begravelse. Eg syns det er så trist, ja skikkelig trist! Å se/høre Maud holde tale var hjerteskjærende, men samtidig fint. At en 16 år gammel datter klarer det hun klarte i dag står det respekt av. Satt her med en skikkelig vond klump i magen, ikkje fordi eg kan relatere meg til dette annet enn at min pappa også er død. Syns bare det hele er veldig veldig trist, meningsløst,

Da eg hadde fått varene på plass etter handelen gikk eg rett og slett å la meg, liksom bare veldig sliten, sov som en stein til det var mørkt nok ute til å tenne lys i stua 🙂 Har fått i meg litt mat, tatt meg en dusj og skal nå bare strikke og slappe av med en serie resten av kwellen.

 

 

 

KOS DEG OG LAG DEG
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg