3 KJAPPE HALSER = 3 FLOTTE JULEGAVER

Reklame | Link for Rito Garn&Hobby

Designet av Laura Aylor

Kjappere gaver skal man lete ei stund etter gitt og det aller aller beste, vettu hva det er?? Du trenger KUN strikke 1 til hver! Ikkje noe 2 sokker, 2 votter, 2 leggiser å sånn, nei, 1 herlig og flott hals er en utmerket Julegave til rette mottaker 🙂 Hvis du skulle føle at; “Hmm eg kan jo ikkje bare gi en hals..?”-syndromet kicker deg i høyre ribbein, ja så legg noen extra kroner i selve garnet om du vil 🙂 Å vettu hva?? En lekker hals er FLOTT gave!! Du kan ved enkle grep stæsje den opp med en fin sånn “sy på lapp” som prikken over I`en, da ser det jo i tillegg ganske så proff ut 🙂 Eg har i det siste brukt DISSE SKINNLAPPENE og de er med på
å løfte prosjektet et hakk 🙂

Strikkes på pinne 6,5 mm med en strikkefasthet på 13m/ 10 cm
Jadda, dette går kjipp kjapp!

SNOW BIRD
Bildet over

 

Designet av Laura Aylor

Strikkes på pinne 5 mm med en strikkefasthet på 18m/ 10 cm

HOT TEA

 

Designet av Laura Aylor

Strikkes på pinne 4,5 mm med en strikkefasthet på 22m/ 10 cm

 

CHICORY

 

 

* * * *

JuHuuu og Sjallabais DET ER FREEEEDAG!! Etter planen er det også siste dag med arbeidsfolk! *Hekkan måtte denne dagen bli perfekt!* Eg håper så inderlig at en av tømmermennene kan komme i dag og skyte på de gulvlistene!! Hvis ikkje sitter med her i kaoset denne helga også uten å kunne gjøre en shitt! Da blir det garantert fort både mandag OG tirsdag før de evn kommer! Skjønner? Du vet muligens hvordan det er å VENTE på arbeidsfolk?? Jaha, ikkje sant!?? Ali skal uansett ringe til maleren NÅ og høre når han kommer! Han har kun 1 strøk igjen på en liten bit av veggen her i stua og så VOLÀ ferdig! Da gjenstår maling av hele kortveggen, men som sagt før, den må me male sjøl! Jadaneidaså!

Men, en tømmermann må me ha! Ali må definitivt ringe han også å få han hit ASAP! For du ser, DA kan me begynne å plassere møblene til Dib (UT av stua og) INN på gutterommet! Yhaaa!! Ååååå det skal bli sååå DEILIG!! Men NOE må eg faktisk få Ali til å male, helst nå i dag faktisk!?!? Troo hva eg skal lokke han med?? Hmm Eg har nemligen funnet ut hvordan og hva eg vil lage for å henge opp Dib sin medaljesamling! Da eg fortalte dette til Ali så hadde han jo et helt nytt kosteskaft i tre + fine gardinstang oppheng + en blanke/fjøl/plate som kan brukes til ei smal hylle over “gardinstanga”(kosteskaftet) ALT dette skal males mørke grått og monteres høyt oppe på veggen! Dvs; EG sier hvordan og han gjør det! Nemlig! Dette vil eg da helst ha på plass i helga + gitarstativene må opp og noen svarte hyller Jepp Jepp, dette blir digge di digg 🙂

Kanskje eg faktisk får sett Idol i kwell UTEN at 2 svære sengebein svaier mitt i Tv-Skjermen? Tror Dib også savner å sove i egen seng! Amira sin kan han ikkje klage på for han sover godt der, verre er det med Amira kan du si! At ikkje hun har endt opp med et blekkaua denne uka er helt forunderlig! Dib er et skikkelig HELIKOPTER i senga og vil aller helst ha alle de 180 cm helt for seg selv! *ler*
I tillegg står han opp 2 timer før henne så hun får ikkje sovet sammenhengende.

Vel, vel, da gjenstår det å se om vår plan fungerer i dag! Krysser fingrene mens en lager meg en god kopp kaffi og manner med opp til å ringe tømmermannen 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
SUVEREN FREDAG

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg