5 Nydelig Strikkeoppskrifter – Gratis og Norske

Designet av Birger Berge

 

Sokker av denne typen er jo mer som et kunstverk syns eg. Faktisk har eg en del nøster av samme type som eg fikk fra ei på Færøyene 🙂 Det er beregnet på sokker, kunne godt tenkt meg et par av disse! Lurer vel egentlig mest på når eg igjen skal strikke sokker!?! Har kjøpt en del deilig sokkegarn i det siste så det står ikkje på det…
Nå er eg jo opptatt med å forberede til messe i november og når den er over er det nesten
innafor å begynne å tenke jul…Sant vel!?

Men, du som strikker ofte og gjerne mye klarer nok noen par av disse?
Absolutt flotte julegaver til alle og en hver dette her!

 

 

SIRAPSSNIPP SOCKS
Bildet over
Str Dame/Mann
Gratis norsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Birger Berge

 

Selvfølgelig ville eg hatt votter av samme type, ei lue hadde også gjort seg!
Norske mønster av denne type er vel noe av det flotteste me har??

 

SIRAPSSNIPP MITTENS
Her får du hele 5 gratis oppskrift på norsk (inkl sokkene øverst i innlegget)
Du får altså sokker, votter, hals, genser og lue!
Her har du virkelig muligheten til å slå i bordet med noen skikkelig lekre juelgaver i år!

 

 

 

* * * *

 

 

 

Onsdag, og hviledag? Har ikkje helt bestemt meg, me hadde sånn halvveis planlagt en kjapp tur rundt Store Stokkavann senere i dag….meeeen om eg skal stole på klokka mi sier den: “La kroppen restituerer seg” – Siden eg ikkje har tenkt å slite meg ut, eg har jo lyst å gå tur i mange år får eg avvente utover dagen å se hvor fort det endre seg. Eg lyver hvis eg sier eg ikkje kjenner noe, men det går helt fint
og det føles godt å kjenne at kroppen funker 🙂

Tenker eg starte dagen inne på Hobbyrommet, mye som er under oppseiling der, snart på tide å starte på emballasjene! Det er jo en aldri så liten jobb i seg selv!

 

 

 

LAG DEG EN
INNHOLDSRIK DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg