7 Gode grunner til å kle på egga dine!

Designet av Sarah Zimmerman

 

Jadda!! Da er det snaaart klar for årets mest fargerike frokoster! JuHuuu Minnes påskefrokoster fra barndomshjemmet med maling av egg og at me utålmodig satt å ventet på at malingen skulle tørke…fikk grønn tunge fordi malinga rant inn i egga…Vel, her kan du definitivt komme ungene i forkjøpet og heller overraske med EggeKostymer *ler* Hekle eller strikke, det er opp til deg, lag en aldri så liten garderobe så har ungene noe å gjøre mens du gjør ditt 🙂 Et fargerikt frokostbord i påsken er jo så koselig,
og kan man gjøre det helt uten kliss, ja så er jo det et +!

 

EGG COZY
Bildet over
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av ChiWei Ranck

 

Dette må jo være noe av det søøøøteste!? ♥

 

EASTER EGG MINI LAMB HAT
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Tamara Kelly

 

Helt enkelt, men herlig dekorativt! 🙂 Bruk farger!

 

SLEEPY BUNNY EGG COZY

 

 

 

 

 

Designet av Corinne Frieden

 

Disse er jo veldig for seg gjort og utrolig flott! De er noe større og skal stå rett på bordet og kan holde både 2 og 3 egg varme mens familien kommer seg ut av senga 🙂

 

EGGSTREMELY COZY SET
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Amanda Berry

 

Det enkleste holder i massevis!

 

BUNNY EARS EGG COZY
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av LittleOwlsHut

 

Hvis du liker noe mer dill så er jo disse lekre hønene helt på sin plass ♥

 

EGG COZY HEN AND
COCKEREL WITH AN EGG

 

 

 

 

 

Designet av Amigurumi Fair

 

Dette troooor eg ble min favoritt! Såååå fiiiine! ♥

 

EASTER CHICKEN EGG COZY

 

Noen av disse kan du hekle/strikke av garnet du kan vinne her hos meg – Det er jo perfekt! Egg Cozy trenger du ikkje lage mange uker i forveien. Bli med på PÅSKE KWISSE og ha muligheten til
å vinn masse deilig bomullsgarn til påskekosen! Delta her:

DEL 1
DEL 2
DEL 3

Trekningen skjer Lørdag 20.mars

 

 

 

* * * *

 

Ser med litt sympatisorg at østlandet er begravet i snø…sender mine morgentanker dit ♥ Me kom nok heldigere ut av det værlotterier for her plasker det ned, sidelengs må vites.…Å ja, selv 6 plussgrader kan bli rimelig kaldt så eg ser ikkje frem til å hente hjem helgekosen i dag. ENESTE grunnen til det er fordi eg kan se i PostApp`n min at det kommer ikkje mindre enn 3 pakker til meg i dag!! JuHuuu Pakker er alltid gøy selv om eg måtte kjøpe de selv MoHaaa Siden eg likevel måtte bestilte en 3-pk hvite T-shirt til Dib fra H&M som skal brukes sammen med russebuksa plukket eg med meg en kjole til meg selv også, senere samme dag fant eg enda en kjole på Zalando og så var eg dum nok til å sveipe innom Rituals…Der så eg jo at favoritt duften min, Happy Budda er på vei ut og bort!!! Da bare MÅTTE eg jo ha meg noen produkter!! Kan f.eks nevne duftpinner som foreløpig skal stå i stua – Senere skal de flyttes inn på mitt nye hobbyrom!! Å nei, akkurat det Hobbyrommet er IKKJE offesielt, men eg jobber med det i det skjulte MoHaaa Plutselig en dag har eg bare okkupert det med hud, hår og masse perler!

NÅååå er Aamu Genseren min helt tørr! Mye mulig at eg bare MÅ prøvekjøre den i dag, eg må jo få tatt noen bilder av meg i den, men akkurat det blir nok ikkje i dag! En dag sola skinner litt tenker eg 🙂 Vel, vel….da er det jo bare å ønske deg en fin torsdag, straks helg. Om eg gjennomfører helgehandelen i dag,
ja da ER det helg for min del 🙂

 

 

NYT DAGEN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. her var det mange fine påskeklede til påske egga :=)kjekt med farger rundt bordet ja .
      Snø på østlandet,regn hos dere ,vi trekte nok det lengste strået for her er det opplett og jeg har vært på sykkeltur ;:=) men nå skal eg strikke videre på nordkappkofta mi

Siste innlegg