Akkurat passe søte! – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Tina Hauglund

 

Passet flott at eg fikk felt av strikkeprosjektet mitt i går kwell, for i dag skal disse på pinnene! Vær du sikker! Flotte nå utover våren, YES! 1. Vårdag i dag, sola skinner og himmelen er blååå så langt øyet kan se Woop Woop! Skulle det vise seg at det blir litt kaldt på fingertuppene er det bare å ha et par fingevotter under – Easy Fix!

 

 

 

Designet av Tina Hauglund

 

Det beste med alt er at eg kan plukke et par nøster fra FinullSamlingen min, det blir så bra atte!
Spørsmålet er bare hvilke farger eg skal velge?? Dette er et type prosjekt som eg fint kan strikke
mange av når eg likevel er i sving 🙂 ME LIKE!

 

LÆRLINGPULS
Bildene over
5 størrelse
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Altså, hva gir du meg! Det er meldt VINDSTILLE et par timer nå i formiddag, ellers bare flau vind –
Det er jo egentlig perfekt for en strandtur, ikkje det!?? Fikk melding fra legen i 8 tiden og han skriver at prøvene er på vei ned, det er da noe nå på kwisten, men de “gamle&gode” smertene som eg hadde føøøør er veldig tilstedeværende så fra mitt stå sted og hvordan eg tenker: Dette varer ikkje lenge(Ja eg vet, sjeldent at eg er pessimist…) Har time 15/3, skal be om nye prøver og såååå krysser eg fingrene for at den nesten steinen som skal passere glir upåaktet hen…det er lov å håpe, men eg har jo veldig dårlig erfaring på
dette området for å si det sånn.

Anyway, siden eg var tidlig ut av dynene og det fortsatt er tidlig skal eg ta en diskusjon med meg selv om eg skal ta meg en tur ut før eg starter dagen. Skal uansett nedom posten å sende en pakke.

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg