Aldri for tidlig! – 6 mnd til JUL!

Designet av Morgunova Olga

 

24.juni i dag, dvs akkurat 6 mnd til julaften. Me vet alle hvor fort et halv år forsvinner, så det er gjerne best å ikkje snakke FOR høyt for best det er så sitter me her med julepapir og pakkebånd! MEN!! Mye kan forberedes i god tid uten at det blir for dumt, julepynt som kanskje tar litt tid å lage er greit å ha ferdig når alle eskene med julepynt skal tas frem. Dessuten kan me jo begynne julepynting litt tidligere når det pyntes med alver 🙂 La de begynne å titte frem i løpet av november, tja, de kan sitte å snike bakom blomsterkrukkene på trappa i påvente av jula 🙂

 

DOLL ELF GIRL
Bildet over
32 cm lang/høy

 

 

 

 

Designet av IMakeboys

 

Denne syns eg var ganske morsom! Skulle hatt noen av de på trappa!

 

FRANCES THE FRIENDLY SNOW ELF
53 cm lang/høy

 

 

 

 

Designet av Julie Lunt

 

Disse er fine vettu! Eg ser jo for meg at eg kan smette disse inn i eføyen på trappa! Inni kroppen på denne er det piperensere som gjør at de kan klemmes rundt gjenstander/planter.
Hmm eg burde jo virkelig hatt en gjeng av denne!

 

BENDY CHRISTMAS ELF

 

 

 

* * * *

 

 

Siden eg allerede har vært innom Jula…eg tenkte eg skulle “sy” noen juletrær i dag! Jepp, det er det eg skal!
Eg har aldri gjort det på denne måten før, men å kalle det å sy…? Jaja det inkl nål og tråd da – Får sjå!

MEEEEN! I dag kommer kombiskap Nr 2 i hus! Sitter i grunnen å venter på telefon fra de som skal levere det 🙂 Ååå det skal bli herlig å få ut det gamle kjøleskapet for det nye som me allerede har fått i hus er sååå fint det! Det har tatt litt extra tid med skap nr 2 fordi det skulle omhengsles 🙂 Blir så bra!! Nå gjelder det bare å tømme fryseskapet som står på vaskerommet etter hvert og såå skal det også ut og bort!! Endelig er det en mulighet
for å endre på vaskerommet også! Men nå, først av alt, skal det blir herlig
å få ordning på den siste veggen på kjøkkenet 🙂

Akkurat nå er det 20 grader og sol, skal bli noe varmere ut over dagen. Tror eg skal plante litt på terrassen! NÅ gir eg opp de hvite magerittene! Det går for tregt, rett og slett + at den nye Georgina eg kjøpte trenger en plass å bo! Det samme gjelder for de små vintergrønne som skal erstatte ministemoren i steinbedet 🙂
På tide å gjøre kort prosess! Jepp, det er det eg skal 🙂

Men du?

 

 

LAG DEG EN FIN DAG
OG NYT DEN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Lure på om eg må hive meg på en engelsk oppskrift nå🤔. Den som intet våger ……. Ha en flott dag i solå været e så nydelig for tiå. Blir spennende med nytt kjøleskap😍

Siste innlegg