ALERT!! Nå også til barn! Love IT!

Designet av Strikkelisa

 

Eg bare: Inn på Garnrommet i en fart, ja for nå trengtes det en oversikt og hvilke alternativer eg har og det viser seg at eg har ganske mangen! *Puster  lettet Ut* Eg har jo 2 små som eg kan strikke til og nå føler eg en akutt trang til å bare kaste meg over nye pinner og nytt garn!!! Må virkelig holde meg i tøylene
kjenner eg og det skal holde hardt!!

 

Dette må jo bare være en super genser til de små, godt og varm rundt halsen + du kan gjemme haka god ned i når den kalde vinden suser rundt ute 🙂 Så ja, nå gjelder det bare å få prosjektene under kontroll, strikke genseren til Amira og SÅÅÅ kan eg begynne å tenke…Ååå eg må være kjapp frem over!

 

 

SKORSTEINSGENSER TIL BARN

Bildet over
Str 2 —> 14 år
60 cm til 86 cm i overvidde

 

 

 

 



Et garn som er egnet til genseren er Lima, ja og det koster jo KUN 15 kr pr nøste nå! JØSS! Det er jo nå eg burde handlet litt til lageret hehe Ser også at Alaska er til kun kr 15! WOW! Det er billig altså og garnet er jo helt supert 🙂 Ligger ganske høyt oppe på min favorittliste 🙂

 

Oj Oj Kjenner at det blir vanskelig siden eg har mer enn nok garn eg kan bruke tilgjengelig her hjemme!!

 

 


Her vettu
, her er den usystematiske genseren min og det er ganske så kjekt å strikke helt uten system eller kontroll! Vet jo liksom ikkje helt hvordan den kommer til å se ut!?! Kanskje blir det helt merkelig og kanskje blir det ganske bra 🙂 En suprise genser rett og slett 🙂

 

Nå er det snart dags for pizza her i heimen for Ali er i full sving med innspurten
på kjøkkenet og det begynner å dufte “Lørdags kwell” 🙂

 

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN DEILIG KWELL

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Spinn Vill Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg