All ære til alle på Topplista!

 

 

Hvor skal eg begynne?
Jo, sommeren 23 skal bli den beste! Lukten av sommer Mmm. Dagen begynte så bra i går…men så
FEST I HAGEN! Endringer i planen kan være fint det altså. Det ble DRAMA! Ja en fuktig start på ferien….noen ganger er det gøy å leke seg litt. Slike dager er luksusvare 😀 Livet dere! Var varmt i går…Jeg sliter tungt…orker ikke...Eg så en rosa elefant, liksom! Redd seg den som kan! Orker ikke! Noen banket på soveromsvinduet mitt i natt!?? Ååå fyttikatte for ei natt! “DUCK OFF”, ropte eg! Tror det var sjokoladetyven,,,Snacks i sommervarmen??
Så mange tomater, er jo bedre enn sjokolade? Ferie kaller folk det! Fy faen så deilig!

Vel, vel..en dårlig start betyr ikke at hele dagen er gått i vasken, God Morgen, forresten! Grip dagen! CARPE DIEM! Dagen i går var ellevill! En følelse av å være fyllesyk.

Badetur er en deilig tur..Eller? Ble dårlig etter sjøbad! Er det mulig? Farlig å bade…Der har man igjen for å være posistiv…Pølser, makaroni og tomatsaus er vel heller ikke den beste kombinasjonen? POTETGULL! Mat er viktig, Hurra! Eg fixa biffen, alt ordnet seg til slutt. Det ble 2 timer nytelse –> Berre å nyte! Hjemmealenefest my ass!
Hva med en tur på byen heller?

Hytteliv?
Jentetur?
Guttetur?

Skap de gode sommerminnene, en stille morgentur? Ikke alt som er bra, men…tog for buss?? Blindpassasjer, tog for tog og faens bråkebøtter! Hmm merkelig…WHO CARES?? Det er en perfekt sommerdag, en rabarBRA dag! Plukke blomster og hilse på venner, er det noe vakrerer? Kommer jeg til å klare alt dette? Du må, sier de…Den umulige oppgaven! Jeg henger etter…ikke bare i Afrika det er en tid for alt – Grenseløst! Kan noen fortelle meg hvordan dette virker? Ahaa...fordi voksne ikke tar ansvar sover vi i timen…Jeg kjeder meg, møtte veggen, helt på sidelinja! Det er prisen for å være utålmodig – Føler fortsatt skyld i dette, gikk rett i fella! Unger får sagt det;
Ulv Ulv! Så fikk jeg oppleve dette også – Den rareste helga på lenge.

Voksen damer som lar seg smigre, for gammel til å se bra ut? Hva ser du? Når ord betyr noe helt annet enn man tror…Trollet er tilbake…Hva er trolling? Men asså? HAN LA PÅ!? I dag blir det andre boller – Nedtellingen har startet, pinlig stillhet…så langt fra klar. Fra pingle til råtass, jeg trenger det – Jeg er heldig! Veldig spennende!
Jeg kjøpte dem uten å be om hjelp, det ble en solbrilleskandale! Litt ubestemmelig person kanskje?
Mulig en professor i eget liv?

Flykter vi fra problemene våres? Hva andre mener om meg er fullstendig likegyldig og bryllypsreisen kommer til å bli ett helvete! Tøft, veldig tøft faktisk…Tiden raser av sted, heldigvis. Det starter i dag: DU LEVER! Ut på eventyr: Photoshoot i fjellheimen. Spre kjærlighet og ikke hat. Når størrelsen teller? Gi opp! Du vet det er….ferskvare

De forferdelige musedrapene…De døde, men...Vi har hatt begravelse i hagen…Ble opprydding. Jakten på små menn var resultatløst…Derfor feirer vi i kveld! Yohooo! Knall og fall, eller strålende? Er det optimalt?
Dumt, eller rett og slett en genistrek? Pass deg! Jeg er livredd!

I går var badestampen i bruk, ikke rart det er lite besøk på bloggen! Tropevarme? Late dager i Lofoten? Er lei av å være redd i Lofoten...Fra kaos til paradis: Vi drar til Kreta! Jeg har funnet noen perler og ferden går videre: Sightseeing i sentrum – Morgentur, on the road again, tilbake til barndommen, små glimt av glede.
Late deilige dager og magisk aften på meg.

Om sykehjem og juletrær, det er absolutt jul i juli….Normalen. Avslørt! Som en tikkende bombe. I disse tider er det dårlig sprut på mannfolka…kondis er ferskvare, derfor går jeg i fjellet – Fjellet kaller!
Strabasiøs ferd videre….Vi går for gull – Endelig kveld!

Jeg trodde vi levde i et fritt land? Venter…Den som venter på noe godt…Frodith blir matblogger?? Er jeg god nok? Ja, selvfølgelig! Ser virkelig frem til ukas små øyeblikk, gulrøtter og bobiler. Søte smaker, fetevarer og kjøttkaker! Liker du slik mat?

Fedre: Ned 45 kg på 45 dager, jeg er den du elsker å hate. Hvilke sommerklær trenger vi menn med sixpack? Hehe Skjult, men likevel synlig? Jeg klarer ikke holde meg *ler* Det kommer mer: Den eneste i verden som ikkje får til noe…Hvorfor skriver du blogg? TA FERIE! Dagens dose surk! Frem med gyngestolen – Jeg elsker det!

Livet mitt har endret seg, har kjøpt meg ny shorts! Eller, fant den i veikanten…Take it or just leave it! Var en lang dag, gikk 13 k skritt. Trenger late deilige dager – Bloggtanker – Trenger en sofa som bare er min, jeg er ikke bare på tur altså! Lider av litt tåkehjerne og stress. “Hva var navnet? Et lite hint?”-“Fitte Fetisha”

Fikk en bok i posten, nå har eg bestemt meg: Det blir klegg, krim og sommer! Familielivet altså 🙂 Lei solbriller, politikere og softis? Send noen en kaktus og ord på veien, og slutt å hysj på måsen! Kos deg, det er sol, latskap og etagilde. Spar penger i sommer, glem fakturasjokket og en dårlig start på dagen.
Ta en kosetur, vær en del av janteloven.

I`ll be back!

God Sommer

 

 

 

 

Mye mulig du nå sitter å klør deg i hue og tenker: “Hva faen er dette?” 

Jo det skal eg fortelle deg; Har hatt et morsomt døgn, for dette startet i går...Fikk en idé: Satte meg ned å scrollet gjennom Topplista den siste uka, noterte ned en haug med overskrifter – du ser alt på bildet over – Brukte litt tid på å sette alle overskriftene sammen slik at det muligens kunne bli litt vettugt. Å ja, eg syns det ble morsomt og eg håper ingen tær er tråkket på? Nei, eg har ikkje lest alle innleggene, kun plukket med meg overskriftene 🙂
Noe må man finne på når det plasker ned ute!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

11 kommentarer

Siste innlegg