Alle har en Sommerkropp

Designet av Sonata Pileckaite

 

Tror dette er noe av det lekreste eg har sett når det kommer til sommerstrikk! Fine detaljer og ikkje bare noe swop-swop, men forseggjort og likevel et rent design – Me Like! ♥ Det er strikket i ren bomull; Mandarin Petite, det er et godt bomullsgarn – Har strikket mye babyklær i det når Amira var liten, men igjen….”dessverre”
eg hadde gått for tynn ull, evn et blandingsgarn 😀

 

COZY SET SHORTS
Bildet over
Str: Midje fra 64 cm til 107 cm
Hofter: fra 85 cm til 128 cm

 

 

 

 

 

Designet av Sonata Pileckaite

 

Oppskriften på settet kjøpes separat, MEN! Det er tilbud og du får nå 20% rabatt frem til 8.juli 😀
Det kan jo være verdt å få med seg!

 

COZY SET TOP
Str 73 cm til 124 cm i brystmål

 

 

 

* * * *

 

 

 

Da var det jaggu meg mandag og nååå er bokhylla mi så pass nærme at den har poppet opp i den NORSKE postapp`n! *Lykke* Eg var skeptisk når eg kjøpte den, ja for “slike” nettsider som har såååå utrolig kule og smarte løsninger er jo ofte humbug, men den kostet ikkje mer enn hva eg var villig til å tape – Ja bare for å ta sjansen liksom! Nå gjenstår det bare å se OM den er like bra som den ser ut på alle filmene eg har sett! Om den er det, blir det den beste og stiligste bokhylla eg noen gang har hatt! Den har stått som transfer i Nederland i over ei uke nå, men nå er den altså i enten norsk farvann, eller luftrom – Aner ikkje, men kanskje eg får den denne uka!??

Vel vel, dagen i dag skal brukes til å flytte alt garnet som står i transfer inne på Garnrommet 😀 Nå må eg velge/sortere med omhu! Eg har vel allerede konkludert med at eg vil ha/trenger 2 til av de hvite metallkurvene….Jaaa….Mmmm sendte også meldinger på 2 pulter her i Stavanger i går. Er de riktig mål, ja så vil eg ha den ene. Som sagt så føler eg den hjørnepulten blir litt “avkappet” og eg trenger mer bordplass, skulle det likevel bli “FOR” mye, ja så selger eg den bare videre. Får ikkje ro i meg før eg har prøvd 🙂

Eg kommer nok garantert til å levere garnsnutter på Snapchat i dag Woop Woop – Selv om eg stort sett vet hva garn eg har er det likevel alltid spennende! Spørsmålet eg stiller meg selv er: Skal den nedpakka TurnusGruppa (Tidligere kalt Ufo`er) mi som ikkje er sett på siden Garnrommet ble laget bli med videre….eller?? HVA!?! Mulig eg finner noen overraskelser som eg for lengst har glemt! Jaja, det er jo bare å sette i gang, retten og sletten! 21 grader i øyeblikket så det passer fint at Hobbyrommet er det svaleste rommet i heimen!

 

 

 

HA EN FLOTT
SOMMERDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg