Alle trenger et Koselig Strikketøy!

Designet av Lorraine Pistorio

 

Dette må jo være noe av det koseligste å strikke, ikkje det? Forresten så er det vel egentlig de fineste bamsene eg har sett oppskrift på! F.eks fine løsninger på inn/ut sving og ikkje minst fin bruk av struktur 🙂
Ja, på den måten får jo bamser fine kurver.

Tenkt deg det du; Du strikker den fineste bamsen, og sååå...

 

 

 

Designet av Lorraine Pistorio

 

…Strikker du en liten garderobe 🙂 Eg er sikker på at du klarer å strikke flere antrekk enn det oppskriften gir deg. Og såååå tar du deg f.eks en tur innom “Søstrene Grene” å kjøper en Søt Barnekoffert til garderoben
(De har alltid mange varianter i fysiske butikker) 🙂 Da har du den fineste Julegave til de(n) yngste i familien.
Dette er en gave som vil bli huske resten av livet ♥

 

BEAR FAMILY
Bildene over
Str 20 til 25 cm (sittende)

 

 

 

* * * *

 

 

 

I går var eg syk, ja sånn typ syk eg egentlig aldri pleier å være: Tung i hodet, feberen opp og ned hele dagen, vondt steder eg aldri egentlig har hatt vondt – Skikkelig ubehagelig og klein. I dag? Vel ingen feber, men det kjenner ut som eg drev med fjellklatring i går og at eg ramlet hele veien ned —> Altså: Skikkelig skambanket, mangler bare blåmerkene! Så ja, i morgen håper eg å være fit for fight igjen 🙂

Vel vel, om litt skal eg nå komme meg inn på Hobbyrommet å rydde. Ryddingen som pågår nå vil si å sitte på stolen og ha alt foran meg på skrivebordet. Ta opp en og en ting og finne en smart plass for oppbevaring. Har funnet en midlertidig løsning på behovet for ei “Roteskuffe” så eg tror eg får gjemt bort en del nips i dag. Må også få tømt den der Råskog Tralla som eg tidligere i prosessen brukte som midlertidig oppbevaring, for nå i starten på uka kommer det en stor pakke for Rito og innholdet skal bo i den tralla 🙂 Jadda jadda, alt er planlagt så klart, helt fra dag 1 🙂 Har også kommet frem til at det mest fornuftige å gjøre er at de 2 store “Kistene” eg har stående inne på Garnrommet bare blir stående…Alt som ligger opp i der ligger veldig fint og det trengs ikkje rydde. Det er prosjekter i den noe glemt Turnusgruppa mi….en dag…sukk!

Men ok, eg får bare ta meg en tur på badet å prøve å freshe meg opp, tror eg må ta å “rette opp” litt av det der “Bli litt brun” prosjektet mitt som eg gledelig oppdaget at også Brit var i gang med 😀 Er du der i mot interessert i flotte Strikkevesker bør du svippe inn HER å se om du kan nappe til deg noen 😀

 

 

 

KOS DEG OG NYT
SØNDAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg