Alltid plass til flere Nisser – Gratis Oppskrift

Designet av Susanne Vetterkind

 

Noen nisser sånn litt på tampen? Er fortsatt 10 dager igjen og me har jo mye kos igjen å gjøre før me inntar den store roen…som kan vare til neste år 🙂 Dessuten er det jo alltid plass til litt flere smånisser.

 

 

 

Designet av Susanne Vetterkind

 

Har du litt diverse hobbystæsj her og der finner du garantert noe som du kan style nissene med 🙂 Eg vet eg har noen slike sleder, ja eg har en haug med treklogger også….men disse nisse ser ikkje ut for at det trenger sko da…

 

CHRISTMAS GNOMIES
Bildene over
Ca 15 cm høy inkl lua
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Selv om det ikkje er sååå lenge siden eg sto opp er eg nesten snart i farta! I går sendte eg en melding til legen min slik han kunne se den når han kom på jobb, ok, når eg våknet var det melding om at eg måtte komme ut. Typisk at klokka mi gikk tom for strøm AKKURAT i natt! Når alarmen ringer så rister det i armen min….vel, var lite risting i dag, ergo sov eg jo til halv 10! Meningen var jo å stå opp tidlig for nettopp å ta en tur til legen…ikkje sant! Jaja

Men du? Når er JULEGLEDE Nr 3 ute, du kan bli med HER!
Så får me snakkes litt senere i dag 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. De er så søte de nissene. Må lagre den oppskrifta til senere. Topp at du la det ut… jeg har kjøpt en oppskrift og da slipper jeg å kjøpe fler🎅🎅 du sier du har sovet leeenge.. men 9.30 er da slett ingen tid for ei klokke som går til 24.
      Her snør det såkalte svæææære kjærringer og dekker alt med et hvitt bløtt teppe. Kos deg videre i mandagskvelden🎄

Siste innlegg