Alt går an om man prøver nok!

 

I mitt hodet har egentlig aldri noe vært umulig!! Det samme sa eg til far min da eg laget mitt eget GipsVerksted på pikerommet….Mulig du husker disse gummiformene som me fylte gips i? Iiiikkjeee sant! Vegg til vegg teppet mitt måtte brekkes ut av rommet! Ble en rimelig kort karriere der gitt! Å ja, eg hadde buisnessplanen klar og det var salg av gipsfigurer som var tingen…den gang da sånn i 1981…Vel vel, det ble med noen julegaver og nå er det både andre boller og andre tider, men akkurat samme tankegang; “Alt går an om man prøver nok!”
Hjelper jo også når etterspørselen er til stede 🙂

Natt til i går satt eg å surret med papir og blyant og laget litt krusseduller, i går måtte eg jo teste å perle de da. Noen gikk, andre gikk i bosset mens noen fortsatt er tvilsomme <—-Egentlig akkurat slik som livet er ellers *ler*

 

 

 

 

Var veldig i tvil i går kveld…ehee…i natt da eg danderte “figurene” her på bordet før eg la meg. Hadde meg også en tur på Garnrommet før eg kwellet og plukket ut noen passende godbiter. I dag er det tid for prøvelser, ja og prøvelser de kan jo være så mangt 🙂 Men, as usual så er eg optimist! Som du ser på bildet har eg jo fått kombinasjonen Garn&Perler til før så da er det bare å satse en gang til 🙂 ( De søte Juletrærene kan du sjekke ut HER INNE) Det er ingen ringere enn Holst Supersoft og Kauni som skal få prøve seg denne gangen, neida, garnkvalitet spiller egentlig liten rolle for her er det fargene som teller.

Det var jo i dag eg burde hatt overskudd av REM-søvn….(REM-søvn forbedrer kreativiteten og forhindrer stress) men, noe netter er ikkje ment for å sove så da er eg i manko på akkurat det i dag! Så ja, en kwil må eg ha, ganske snart og tror eg! + eg er nødt å vaske håret i dag slik at eg forhåpentligvis både føler meg og ser litt presentabel
og ok ut i morgen! Føler ikkje det hjelper på å ha håret i en dott og føle seg klein når man skal prøver briller
i flertall…Desidert noe av det verste eg vet å gjør…Sånn er det bare 🙂

Men ok, nå skal eg først surre litt og så daler eg nok ned i en seng nær meg og er eg full av energi når eg våkner 🙂 Satser på det – Me skravles!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei veldig trøtt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg