ÅRETS KULESTE JULEPUTE – GRATIS STRIKKE OG HEKLEOPPSKRIFT

Designet av Briana K Designs

HALLOOOO, sier eg bare!! Hvem vil vel ikkje hatt denne i sofakroken?? Jaja eg vet at den muligens er litt sånn amerikanisert, men dog! CocaCola Reklamen er også Amerikans, du vet den med med Cola trailerene? Den ELSKER me jo, da er ikkje en PUTE så mye?? Hadde eg hatt hage ville hatt ei ekte folkevogn med lys og tre på taket til pynt, ja eg så det på FB her om dagen og det var jo kjempestilig! Men ellers når det kommer til Julepynt liker eg godt den litt sånn “gårdsaktige”, varme og lune stilen!?! Ga det noe mening tro?? For å si det på en annen måte så er eg ikkje den første (heller den siste!) som kjøper siste nytt i Julepynt!

For meg er i grunnen ikkje Julepynt en motesak, det handler mer om gode minner og ikkje minst tradisjoner man har med seg fra barndommen
eller som man etter hvert har skapt selv 🙂

 

FARMER TRUCK PILLOW COVER
Bildet over
GRATIS Hekleoppskrift

 

Designet av Briana K Designs

Eg blir alltid så glad når en og samme ting legges ut både som strikke OG hekleoppskrift, ja for da kan jo alle få laget det! Det er jo nemlig ikkje alle som f.eks hekler som også strikker 🙂 Så her får du virkelig i pose og i sekk 🙂

 

FARMER TRUCK PILLOW COVER
GRATIS Strikkeoppskrift

 

* * * *

Mandag og det er fortsatt helt grått ut, ja det regnet når eg sto opp og det er så mye som 9 varmegrader! Det er liksom ikkje helt optimalt for desember å være! Selv om eg har hatt en ei koselig og avslappende helg føler eg meg plutselig så sliten igjen i dag…kom meg litt for sent i seng i går + eg hadde alarmen på og sto opp litt tidlig. Me vet bare at malerene skal komme i dag, men ikkje NÅR så da var me liksom bare nødt å stå litt tidlig opp…Syns nå det er best med spesifikke avtaler eg da i steden for å bruke dagen i ventemodus…

Foruten det som skjer her i heimen denne uka (HÅPER de er FERDIGE til helga!) er det litt andre ting som også er på gang! På onsdag er det duket for Gradering for Dib og en ny stripe kommer forhåpentligvis på plass i beltet. Var slettes ikkje meningen at han skulle gradere seg nå til jul siden han klarte en dobbelgradering i sommer, meeen han har hentet seg inn i pensum og da er han akkurat like langt som de andre med samme grad. Han beviste jo også at han er mer enn god nok da han ble Norgesmester nå i november 🙂

På torsdag skal eg igjen på sykehuset…Da er det ultralyd og biopsi av halsen. Håper det går liker greit som tidligere. Er den som stikker flink så kjenner man nesten ingenting bortsett fra at halsen hovner opp innvendig. Forrige gang ble det hele 8 stikk og da var eg ganske komlete i stemmen etterpå. Satser på at det blir rene plankekjøring 🙂 Håper også at det er siste gang med en slik runde!

Aha det hadde i grunnen vært utrolig deilig å sneket seg under dyna igjen og tatt enda et par timer på øya! Hmm uansett blir det nok en kwil på sofaen i løpet av dagen og i kwell i det ut å kjøre Dib på trening 🙂 Må nok også drille og “høre” han i teori i kwell i forhold til Graderingen 🙂 Jaja, får se om eg gidder rusle på badet og ta av pysjen, var så godt og varmt her under teppet!

 

LAG DEG SELV
EN SKJØNN MANDAG

 

Go`klem fra ei Veldig Trøtt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg