ÅRSKAVALKADE? – Hva med et siste brøl?

 

Skjønner ikkje dette eg? Ja det med kavalkade? Av blogger? Har inntrykk av at de fleste har mer enn nok når de har lest et innlegg en gang om de ikkje skal lese en hel haug med innlegg en gang til *humrer litt* Ja eg må bare le litt for eg finner det hele ganske humoristisk 🙂 EN ting at Tv2 f.eks sender en NyhetsKavalkade, DET kan jo være veldig aktuelt å se, ja for de kan jo faktisk ha noe matnyttig som alle og en hver kan ha godt av å se en gang til, ikkje det? Men en blogg?

Siden eg nå åpnet for en evn kavalkade, nei eg har ikkje tenkt å liste opp de beste eller de villeste innleggene mine, du vet uansett hvor du finner de om det er noe du ønsker å lese på nytt. Det er i grunnen bare ett innlegg eg har lyst å dra frem og det får bli et av de siste brøla eg skal gjøre i år 🙂 Det er DETTE INNLEGGET som eg skrev og postet 2.november 🙂 At et innlegg som det fikk 17.835 klikk og over 13K personer leste det kan eg si meg fornøyd med, ikkje bare det, men eg slapp å “selge sjela” mi i tillegg! Innholdet klarte det helt alene! Så ja, det sier eg meg veldig godt fornøyd med og hvis bare halvparten av de som leste det tok det på alvor, ja DA er me godt på vei til å vinne kampen om kopiering av strikkeoppskrifter ♥ Da er det jo lov å HÅPE at 2021 blir et lysere år for designere og ikkje minst for de som har det som et levebrød ♥ Eg har trua!

 

 

 

 

Sånn utover det så har det vært et veldig fint BloggÅr for meg og min blogg om eg kan si de sånn 🙂 Bloggen har ligget ganske stabilt på Topp10 det meste av året, og som eg liker å si: “Helt uten å ha solgt sjela mi!” Det er eg ganske stolt over for det kan være ganske tragisk(?) noen ganger om du tar for deg den berømte Topplista å ser HVA som skrives for å komme seg til topps…

Ja eg é reint øvejidde nogen gangår (<—-skikkelig brei Stavangerdialekt! Eg e Siddis vettu)

Vel vel, da er det jo bare å brette opp ermene i gjøre seg klar for et nytt år! Gudene skal vite hva det vil inneholde, en ting er jo sikkert, og det er at Covid`19 blir med oss. Takk å pris for et rikt HobbyLiv – Blir nok ingen endring på den fronten, kanskje ENDA mer hobby og strikk? Hva ellers skal man gjøre når man bør holde seg mest mulig hjemme? Iiikkjee sant!? Satser på at me får koset oss masse sammen så får me se hvilke sprell det blir etter hvert 🙂

Mulig eg stikker innom en tur i løpet av Nyttårsaften, får sjå! Ali skal være på kjøkkenet å kokkelere i kjent stil,
og eg? Vel, siden eg skal hente hjem mor mi skal eg moppe over gulvene, men utover det? Strikkings ♥
Til middag på kvelden blir det Arabisk Meza ♥

 

 

Takk for at du er du!
Takk for at du trives her med meg!
Takk for alt DU har bidratt med!
Takk for at DU gjør dagene mine bedre!
TAKK skal DU ha ♥

 

 

 

TAKK FOR DET GAMLA!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

19 kommentarer
    1. Godt nytt år kjære du og takk for det gamle.
      Tenk minst 14 år sia fleste digitale møte.
      Like koselig den dag idag.
      Kos dokker med go’ mat i morra

    2. Selv takk for at du gjør dagene mine bra. Ønsker deg og dine et godt nytt år.
      Klem fra Liv

    3. Takk for det gamle og håper vi sees i 2021 ☺ skulle gjerne skrevet blogg (min gamle forsvant ) men privaten hos oss hadde nok blitt i meste laget for enkelte. Vi prøver å se positivt på det 😀😀

    4. Takk for mye bra lesning. Dette er den eneste bloggen jeg leser så fast jeg kan. Og det er jo en grunn til det.
      Ønsker deg og dine riktig godt 2021 og ser frem til mye mer håndarbeid og blogger🎆❄😊

    5. Arabisk Meza hørtes utrolig godt ut ;
      Jeg vet ikke helt hva jeg skal varte opp med. Det er nyttårsaften så jeg vil ha ordentlig middag. I tillegg er det jeg som skal lage den noe som begrenser de største kulinariske utskeielsene.
      Godt for Gamle Gubben Grå å komme til dekket bord en nyttårsaften. Det blir bare oss og Yngste Sønn, men kose oss det skal vi.
      Det kommer nok kanskje en årskavalkade fra meg. Topp 5 er muligens lang nok liste. Vi får se.
      Godt Nytt År til deg og dine.

    6. Takk for koselig blogg 🌞 og takk for det gamla te deg og dine 🥳

    7. Godt nytt år til deg og dine! Takk for fine tips i løpet av dette rare året vi har vore gjennom.

    8. Takk for det gamle og tusen takk for mange kjekke blogg innlegg.
      Etter at de store planene for århundrets nyttårsfeiring gikk rett i dass, har vi bestemt oss for å bestille take away fra byens beste restaurant, og jeg gleder meg. Vi blir to rundt bordet, og det gleder jeg meg også til – Godt Nytt år !

    9. Takk for at du fortsatt holder bloggen igang . Det er dessverre ikke så mange bloggere som har holdt på så lenge som du har. Og jeg har fulgt med deg i mange år, selvom jeg sjelden kommenterer. Stå på, for du gjør en sabla goe jobb ! Gla i dine spillopper ! Ønsker deg og dine et Godt nytt år! Må det bli et bra år !

    10. Takk for at du står på.
      Du er en av de få jeg klikker innpå hver dag.
      Og jeg har fulgt deg i mange år.
      Her blir det bare oss to på nyttårsaften i år. Da bryter vi en lang tradisjon. Men de to som vi har pleid å feire med, er i skikkelig risiko gruppe og tar ingen sjans i år.
      Har fått tilbud fra to av barna også , men de har hatt flere nærkontakter de siste dagene. Så da tar vi ingen sjanse på det. Nå må vi holde oss friske til vi får vaksinen.
      Gleder meg til å slappe av her hjemme med min kjære.
      Riktig godt nytt år til deg og dine Vibbedille. Gleder meg til flere sprell fra deg i 2021.

    11. Du har vært et lys i min hverdag. Du er bsre FANTASTISK. En stor takk! Godt nyttår til deg og dine. Klem

    12. Takk for at du gir så mye fint å kikke på💖, spennende lesing om strikkerier og andre koselige hverdags-ting. Takk for at du lager giveaway med premier fra eget lager🧶.
      Takk for at du DU er deg💜
      Ønsker deg og dine et godt nytt (strikke)år og god helse for alle 🎊🎉.

    13. Takk for at du gir så mye fint å kikke på💖, spennende lesing om strikkerier og andre koselige hverdags-ting. Takk for at du lager giveaway med premier fra eget lager🧶.
      Takk for at du DU er deg💜
      Ønsker deg og dine et godt nytt (strikke)år og god helse for alle 🎊🎉.

Siste innlegg