Avhengighetsskapende Sokker – Strikkeoppskrift

Designet av Nicole santos

 

Akkurat sokker som dette kan skape avhengighet hos meg, holder ikkje med kun ett par! Nop, disse faller inn i
“Ett par i alle farger, Takk”– Kategorien! Enkelt mønster, og så lekre ♥ Akkurat som stripete sokker, de havner i en helt egen kategori over favorittsokker – Striper er definitivt det beste!

 

 

 

Designet av Nicole santos

 

Disse er strikket i Fabel fra Drops og er definitivt GODE sokker! Strikkefasthet 30m/40 row på pinne 2,5 – Nytt prosjekt nå i helgen? Hvorfor ikkje? Det er viktig å kose seg mellom slaga vettu, selv så blir det noen masker på det som snart er evighetsgenseren min, hver kwell – Håp i hengende snøre heter det….
Åsså er det en genser eg virkelig har sååå lyst på….Men men…

 

WALK IN THE PARK SOCKS
Bildene over
5 størrelser

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag ettermiddag og eg har ikkje kommet meg på kjøkkenet ennå…sukk…Eg har jo vært ute på vift, eller ute til lunsj heter det – Nei men ikkje ofte eg er det! Kjempekoselig! Var ute med storesøs og venninnen til mor mi, avslappende, godt og koselig! Svippet kjapt innom Kiwi etter litt grønnsaker og nøtter, hadde i grunnen hjemme alt annet så en light versjon av ukehandelen denne uka 🙂 Var i grunnen klar for å storme kjøkken når eg kom hjem, har jo en stor peppernøttdeig som venter vettu…meeen Ali hadde okkupert kjøkkenet og skulle lage pizza. Da er det bedre å vente til han er ferdig og ikkje jobbe opp på hverandre – Det får eg fnatt av for eg liker å ha orden
og ro når eg koser meg på kjøkken. Tja, dvs at det kan bli en laaangt kwell….1 porson peppernøtter blir ca 2-300 “nøtter” (alt etter størrelsen)….eg har laget dobbelporsjon….say nooo mooore….

Har også tenkte å lage mer CayenneNøtter og Salte Mandler….
plutselig ble de oppspist! Farlig gode!

 

 

HA EN TRIVELIG
FREDAGS KWELL

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Hei og god fredag til deg også! Du er et oppkomme av gode oppskrifter og mønstre, Vibbedille! Love, love! Er det noen fine garnbutikker i sentrum av Stavanger du kan anbefale?

      1. Helt ærlig så er eg ikkje så mye på Garnbutikker, men du har Magiske Masker i Stavanger sentrum, og så har du Børsen- Der er det en del lekkert ja: https://garnborsen.no/
        Ellers så har du Husfliden som også ligger i sentrum. “God som ull” er borte og DET er synd!! Ellers anbefaler eg IdeStova på Bryne, det er vel ca 20 min fra Stavanger ca 😀

Siste innlegg