Babyteppe – Det søteste, eller kanskje det lureste?

Designet av Anja Tanninen

 

Om du ikkje trenger et babyteppe, så finnes det jo en luring i de fleste størrelser og kanskje han eller hun kunne trengt et skikkelig koseteppe? Dette strikker du uten problem i akkurat den størrelsen du selv ønsker 🙂 Likte godt denne ideén og garantert at du kan bruke den for å få til andre dyr, noen gang er det bare andre farger som skal til.

 

 

 

Designet av Anja Tanninen

 

Teppet er strikket i bomull, men som vanlig funker også ull. Hva med et vognteppe over luringen? *fniser* Nei, vettu? Eg elsker denne ideén og med ETT fikk en jo et 10`talls ideér i hodet…
som om ikkje det var fullt nok fra før av…!

 

LEHTIPEITONALLA
Bildene over
Babyteppe 80 cm X 60 cm

 

 

 

 

 

 

Det BESTE var i allefall på denne tallerken! Hekkan denne middagen var himmelsk! Som eg sa på Snpachat er det også første gang eg har laget erterstuing og smørdampet nykål ♥ Alt er laget på “gamlemåten” for å si det sånn, bortsett fra sausen for der slår nemligen Toro aldri feil 🙂 Eg ble aldeles seeegen etter å ha spist og vurderte et øyeblikk å slenge meg utover hele sofaen! Ååå det hadde vært nydelig, meeen…her sitter eg. Vet at hvis eg hadde sovnet nå ville nok kwellen blitt amputert og det er dumt siden eg skal perle 🙂 Får sette på ei kanne med kaffi så våkner eg nok rimelig kjapt. Må bare finne et par fyrstikker slik at eg ikkje sovner
før eg har kommet så lang….Haaa Haaa HA!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg