Bare en fargeklatt er nok

Designet av Madelene Linderstam

 

Her vettu, jepp, her kan du briljere på de øverste hyllene! Enkle og helt greie votter, men for et uttrykk da! YES! Sånn kan man like! Helt enkelt altså, men akk så flotte! Dette er noe du også kan fikse selv om du kanskje aldri har strikket votter før. Siden me elsker restegarn er disse perfekte da du trenger kun noen gram i hver farge. Garnet er på 100 m pr 50 gr og garantert at du har mer enn nok garn i stæsjet ditt 🙂 Ser jo for meg at eg kunne brukt noe av de Lima nøstene eg har liggende! Så ja, her er gaven du strikker til både store og små +
alle der inni mellom! JuHuuu SÅ gøy!

 

SKYSKRAPA
Fra 0/6 mnd til Voksen XL
Svensk Strikkeoppskrift
(Kommer snart i norsk versjon)

 

 

 

Designet av Madelene Linderstam

 

Som du ser kan du lett putte mønsteret inn i en genser,
ja du kan sikkert bruke det hvor som helst bare du tør prøve 🙂

 

SKYSKRAPA
Fra 0/2 mnd til 10 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

Hmm når du våkner opp tiiidlig en mandag morgen og kroppen kjennes ut som den har klatret i fjellet hele helga, begynner man å bli gammel da, eller?? Ja for eg har faktisk ikkje gjort en SHIT i helga!! Bortsett fra å ha kjørt rundt som en Yo-Yo på lørdag etter noe me ikkje fant…*Stiv i armer og bein*. Kjenner i grunnen at det hadde vært herlig å gått en tur, ja bare ut å gå sånn som eg gjorde HVER DAG før!! Ja eg vet, det er bare å knyte på seg skoa og gå ut! Grunnen til at eg sluttet å gå tur var fordi eg hovnet sånn opp i halsen ved anstrengelse og det viste seg jo
å være et svults (Godartet) som eg måtte til Haukeland å fjerne. Ennå blir eg hoven i halsen ved fysisk anstrengelse og liker ikkje følelsen! Har sjekket det og det eneste de finner er en liten “Flik” av skjoldbruskkjertelene som er fjernet. Nei, de vil ikkje fjerne den lille resten. Om det er den som skaper ubehaget vites ikkje, men de finner intet annet da, sier de. Tja, kanskje man bare blir “sånn” i halsen etter flere operasjoner? Hmm vel vel, en tur hadde gjort godt uansett så dette må eg prøve å ta tak i kjenner eg.

Ellers har eg hundreogfemognitti kjøkkenskuffer som skriker etter å bli ryddet!

Regner også med at me skal ut på Montér i dag etter den der Hardvoksolja, senere blir det å kjøre Dib på trening, KANSKJE det da blir en tur? Ja mens eg venter på at han trener? Frem til Graderingen er han ikkje instruktør selv så han trener bare 1,5 t og det blir for kort tid til å kjøre frem og tilbake 2 ganger. Neste onsdag er det den stor dagen hvor ALT han har lært av både teori og praksis skal settes på den ultimate prøven!! Blir så spennende!

Men nå? Få fart på dagen!

 

 

 

KOS DEG MASSE!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg