Bare Riller ~ Norsk Strikkeoppskrift

Designet av NORgardknitters

 

Dette er drømmegenser for en rilleentusiast som meg! Ahaa rille på rille og hver og en er strikket i alpakka –
Blir nesten ikkje bedre enn det! For X-antall år siden strikket eg jo Skappelgenseren i riller….den ser forøvrig ut som en sekk i dag, dog en deilig sekk, men denne er det noe mer fasong på…
Den har jo raglan som gjør den bare enda bedre 🙂

 

 

 

Designet av NORgardknitters

 

Dessuten har den en finere avsluttning nede i kanten, den buer og ser ganske så elegant ut 🙂 Tror nesten eg bare må putte den rett i favorittboksen min og lagre den til nyåret, NÅ er det ikkje snakk om å starte på noe…
Har en halv vott som burde bli ferdig og eg HAR startet på noe nytt i det fine garnet eg kjøpte på Strikketreffet.Jadda

 

SIMPLICITY JUMPER
Bildene over
Str fra 80 cm til 120 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Men altså…Hva skjedde med utsikten min!?? Borte vekk! Tåka kom snikende i natt før eg la meg og det ble ganske “skummelt” ute! “Helt Hjem” var på vei med en levering til meg og da passet det sånn at eg ventet til de hadde vært her…De leverte pakken litt over 02:00, eg følgte den leveringsappen og visste de kom. Det er en del som bli frastjålet pakker fra postkassen og eg tenkte siden eg likevel var våken skal eg vente. Pakken eg ventet på er ganske dyr og hadde blitt fi..sur om den forsvant haha Fikk inn pakken, ble kjempefornøyd,
passet perfekt så da gikk eg å la meg!

Hadde alarmen på 9, våknet kl 10….Hadde registret litt extra pling i mobilen under puta, og ganske riktig…En ivrig storesøs ville ha meg med til Holen Ullverksted! Sier jo ikkje nei til det, men eg kan ikkje gå fra senga via kleskapet og ut døra 🙂 *ler* Eg har fått en time extra på å gjøre meg ferdig, takk og pris for at Ali vasket kjøkkenet
i natt og eg er ferdig med Julebaksten 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Ja den var lekker. 😍
      Må jo le av deg som har startet på nytt strikketøy før julegaven er klar. Blir spennende å høre om votten blir ferdig før jul 😊

Siste innlegg