“Bedre Sammen” – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Strikkesoffe by Sofie Hågensen

 

2 tråder sammen hvor den ene er KidSilk blir fort de beste vottene du har hatt på deg! Helt enkle votter med et “rent” design ble da virkelig noen flotte votter ♥ Disse må nok lagres ASAP! Julegaver til neste år?
Ja det er bare å starte om du har mange du strikker til 🙂

 

 

Designet av Strikkesoffe by Sofie Hågensen

 

Oppskriften til disse vottene er på norsk (tenker du ble lettet nå? hihi) og den er i 2 størrelser,
men trenger du de lengre? Vel, da strikker du de så lange som du trenger de 🙂
Designeren har flere lekre votter og du finner de Her Inne 🙂

 

BEDRE SAMMEN VOTTER
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

I natt har eg sovet bedre og lengre, ble 7 t akkurat på øyet gitt! Til gjengjeld tror eg den Antibiotika`n har “tatt” magen min! Fikk beskjed om at det var vanlig å bli dårlig, kjekt det når man i utgangspunktet har dårlig mage *ler* Siste dag i morgen så det er jo bare å holde ut tenker eg! Før eg helt surrer meg ut på kjøkkenet må eg ned på senteret en tur…Vet ikkje helt hvor eg var siste eg var innom Nille? Eg skulle kjøpe slike “blanke” brune lapper til de smågavene som eg skal henge på dørene + de matgaven som blir julegaver. Bare på dørene skal det henger 14 gaver….eg kjøpte 1 pk med 12 lapper….dårlig i matte sa du?? Ikkje sant! Men men like greit for eg trenger også noen småting til de siste dagene på ungene sin kalender også 🙂 Hvis de har større brune gaveposer tror eg faktisk eg må ha noen, ble litt trangt når alle glassene kom opp i! Ordner seg nok!

Vel hjemme igjen skal eg dyppe Sarah Bernard. Vurderer også en porsjon til med Salte mandler…Som eg sa så ble den først eg laget perfekt, den andre, ja den ble ikkje like crispy…den ble laget med helt nyinnkjøpte mandler så eg lurer på OM de kanskje var for ferske?? Kan de ha noe å si kanskje? Mulig de bare burde ha stekt noe lengre? De knakk ikkje like godt som de første og DET irriterer meg hehe

Jaja, eg får svingen innom badet en tur så er eg nok snart på hjul! Men du?? I morgen trekker eg
JULEGLEDE Nr 3 – Om du vil bli med stikk innom HER å legg igjen en kommentar!

 

 

LAG DEG EN DEILIG DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Så fine de vottene var. Nå som jeg endelig har skjønt hvordan jeg skal strikke tommel åpner mulighetene seg for andre fine votter 😊

    2. det var artige votter ,og ja kanskje jeg skal begynne å tenke på julegavestrikk til neste jul ,har mange å strikke til om jeg går for det :=)ikke godt med trøblete mage ,håper den blir bedre til julen synges inn da ,ellers høres det ut som att du har svært mange pakker å pakke inn :=)

Siste innlegg