BEHOV FOR EN SKJØNN VÅRJAKKE?

Designet av Katrin Schneider

 

Tja, en lekker vårjakke er det vel alltid behov for når våren nærmer seg? Ja en type overgangsjakke som du lett kan slenge over en kjole, jeans eller shortsen en sen sommerkveld? En ting er sikkert, eg har funnet ut for lenge siden at man kan ikkje eie for mange slike lette jakker! Har virkelig hatt mine perioder hvor eg har strikket top/down jakker som perler på en snor – Ja alle til MOI! Så, vel, min ullgarderobe er ganske solid, men siden eg nå atter igjen har lov å strikke til ungene håper eg det blir en annen ordning
(Svarer seg virkelig å slutte å røyke!)

 

 

Designet av Katrin Schneider

 

Jakken på bildet er strikket i 2-tråds Snælden og vettu?? Akkurat et slik nøste har eg i nøyaktig samme grønnfarge!!! Eg fikk det i gave for noen år siden og eg må snart gjøre det eg tidligere tenkte på,
nemlig å få tak i noen flere! HER kan du finne det deilige garnet 🙂

Nydelige jakke da…sukk…Tar å lagrer den enn så lenge…dobbelt sukk

 

 

MYRTHA
Bildene over
Fra 85 cm til 123 cm i overvidde

 

 

 

 


Er i grunnen ganske vanskelig å klare å gjengi fargen på denne go`biten her altså for den er sååå isblå at eg nesten fryser! Den blir virkelig fin ♥ Nå når eg har strikket et stykke har eg regnet litt på nøstene og det skal gå akkurat på håret at eg har nok hehe Tror muligens det kan bli litt sånn iskald beregning på slutten, men det gjenstår å se. En drøm å strikke i allefall og eg virkelig koser meg.

 

Videre plan for i dag er å strikke selvfølgelig! Fra eg sto opp til nå har eg vært litt på farten her hjemme, ja eg har både vasket klær, brettet og ryddet, glemte et øyeblikk at det var søndag haha Har vært litt sånn urolig på en måte hehe Eg satt nemligen i går kwell å forfattet et blogginnlegg om noe eg en stund har hatt lyst å skrive om. Det er et betent tema og mangen er engasjert (i det stille?) og eg har veid frem og tilbake, men i formiddag postet det. Det er den type innlegg som kan gå begge veier og eg følte vel at eg la hodet på en huggestabbe, uansett, den store reaksjonen kom ikkje, med en plassering blant de 20 beste bloggerne på Topplisten er fortsatt ikkje nok til å lage “jordskjelv” (haha)

Anyway, uansett så er det av og til litt kjekt med en respons, men som sagt, det er et betent tema og det er aldri godt å vite hvem som lurer bak hjørnet! Innlegget kan leses i sin helhet HER INNE 🙂 Syns faktisk det er på tide at noen sier fra før hele leserskaren på nett er “hjernevasket”
Noen må jo stoppe det toget som er på vei til suksess…

 

Nå hopper eg i dusjen og så blir det Go`stolen frem til natta 🙂

 

 

 

HA EN STRÅLENDE KWELL!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg