Bilbane er en populær julegave!

Designet av Ruta D.

 

Eg var gutten til pappa da eg var liten og biler var så absolutt sidestilt med f.eks dukker, om ikkje en god tanke over. Biler og Lego var vel det eg likte best for å være helt ærlig. Ikkje så unaturlig at eg i en alder av 5 ønsket meg den STØRSTE bilbanen til jul! Det ble ei lang julenatt, og eg tror eg drømte om biler som kjørte i 8 tall i lange tider. Amira fikk en bilbane som tok halve stua den julen hun ble 3 år….samme bilbane som Dib arvet som julegave noen år senere, bilbanen var jo like fin og me kunne nok en gang ha ei gøyal julenatt ♥

Eg vil tro at bilbaneklær hadde slått an hos oss alle 3 🙂

 

BILBANE GENSER
Bildet over
Str 1 – 5 år
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Ruta D.

 

Alle plaggene er strikket med Merino Ex.Fine fra Drops så dette kan jo fint brukes som koseklær om man vil 🙂 Herlige plagg for den lille å ha under dressen når det blir skikkelig kaldt.

 

BILBANE BUKSE
Str 1 – 7 år
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Ruta D.

 

Mulig dette kunne blir en god julegave?
Om du ikkje rekker hele settet så kommer du langt med ei lue og en hals 😀

 

BILBANE SETT
Str 1 – 10 år
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Ruta D.

 

Hvis du ikkje er så glad i bilbane, vel så mangler det nå ikkje på fluesopp om det skulle passe bedre 😀 Eg kunne fint hatt ei god lue full av fluesopp 😀 Dette settet er strikket i Baby Merino.

 

FLUESOPP SETT
Str 1 – 10 år
Norsk strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Da var det fredag gitt, men ikkje helt helg ennå! Står en del mellom helga og meg ennå! Kom på i går at det muligens kunne være greit å få gjort mest mulig mellom nå og mandag! Har jo ingen garanti for hvordan eg føler meg neste uke med tanke på tannlegen mandag…Min plan er jo å være i full vigør og gjøre klar til JUL neste helg! Evig optimist! I dag blir det den vanlige helge/ukehandelen for vår del, men eg vurderer også en runde i morgen! Da tenkte eg å kanskje få i hus det eg trenger til julebaksten som starter neste helg, eg starter alltid med Fruktflesket 🙂 Hvis om atte eg tar meg en kjapp runde i morgen så er planen å plukke med meg siste rest til Julekalenderene også…Atter en gang planlegger eg å farte ut på en lørdag…! Vel, det er bare å sette skylappene på og gå rett på det eg skal ha og intet annet. Før eg la meg i går kwell fikk en nå klikket hjem det eg trenger av pysjer til gjengen – Godt med hva som er i boks! Ååå eg gleder meg til min pysj som skal brukes på julaften!
Ho Ho Ho Mer morsomt blir det neppe, men eg har kjøpt meg en mer normal en
også som eg skal starte å bruke neste helg ♥

Ellers så GLEDER eg meg til mandag kl 14 ca for da vil eg tro eg er ferdig hos tannlegen!! Det skal bli en himmelsk følelse! Men men frem til da skal eg kose meg i helga, eg skal prøve å ikkje grue meg og eg skal dille ferdig hele 50 Juletre markører 🙂 Håper å få lagt de ut i løpet av helga 🙂 Nå er det best eg kommer meg på badet slik at dagen kan starte!

 

 

LAG DEG EN
FIN FREDAG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg