Blir aldri lei – Fantastisk Oppskrift

Designet av Astrid Schandy

 

Det er helt sant, eg blir aldri lei av disse oppskriftene her, ja av denne typen! Eg blir like mo i knærene og henrykt når nye popper opp! Alle teppene til Astrid Scandy er i min gate; gøyale, flotte og fargerike! Sjekk ut alle her inne! Har ennå ikkje teste ut teknikken, den er fortsatt ny for meg, eg har heklet mye filéhekling,
men ikkje som dette og med farger…

 

 

 

Designet av Astrid Schandy

 

Her har hun heklet barnetegninger av ekte barnetegninger, en flott måte å ivareta minnene på 🙂

 

ASTRID`s COLOURED PENCILS BLANKET
Bildene over
Str: 130 cm X 160 cm

 

 

* * * *

 

 

 

SÅNN! Da var det hverdag igjen, er jo herlig det da! Skal bli ca 10 gr og det er delvis sol 🙂 Planen var styrketrening i skogen i dag, meeen eg kjente på kroppen at det var mer riktig med en hviledag i dag…Nevnte også tidligere at me garantert hadde 37 mygg på besøk her om natta og de forsynte seg grovt av lilletåa mi…
Vel, i dag må eg nok teste ut grønnsåpebade, for som vanlig blir det jo betennelse og foten hovner opp…!! Hvis eg får på skoene skal eg en tur på butikken for nå er det flere ting eg trenger påfyll av, blåbær f.eks 🙂 Eg har på ingen måte dårlig samvittighet for å bevilge meg en hviledag, gikk jo 2 topper i går i strålende t-shirt vær!
Skulle jo nesten tro det var aprilspøk, men det var det ikkje 🙂

 

 

 

HA EN FIN VÅRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg