Blir aldri lei og nå trenger eg en jakke!

Designet av Tanis Lavallee

 

Har i grunnen lenge trengt en “slenge på meg” jakke, og denne ⇑ har eg tenkt på en stund nå, i dag klikket eg hjem oppskriften….og nå dirrer det i heklenåla! Det beste?? Eg trenger slettes ikke hekle 100`vis av lapper heller…da er det jo stor fare for at eg går lei underveis…eg trenger “bare” 56 stk, og DET er absolutt innafor! Tenker jo jo med en gang på alle de flotte fargene eg har i Mini Sterk, men såååå løfter eg blikket på garnhylla, hva ligger der tror du? Nettopp! Der ligger det en aldri så liten stabel med ferdig Grannylapper som egentlig skal bli ei kåpe!?! Husker du den?? Eg kan jo egentlig bare fortsette med de og la det heller bli en jakke??
Det er jo en tanke om ikke annet!

 

 

 

Designet av Tanis Lavallee

 

Det eg liker best med denne jakken er noe som ingen av de andre på lista mi har! Strikka ermer! Nice!
Tror faktisk eg bare må kjøre på med denne!! O`la la! Å ja, eg har allerede en jakke på pinnene mine, men den er snaaart ferdig, må bare strikker ermet som eg rakk opp ferdig – Igjen! Skjønner forresten ikke hvorfor det er forskjellig masketall på hver siden av midtmaskene!?! Anyway, eg kan jo starte med å rote rundt i Mini Sterk hyllene mine! Sette sammen farger og sånn, eg har jo grillklypa mi så eg slipper å bøye meg….ser forresten ut for at den grillklypa blir min følgesvenn ei stund til…sukk

 

JETHRO
Bildene over
Str fra 87 cm til 200 cm i overvidde

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Såå…hva har eg gjort i dag da tro? Hmm nei det er jaggu ikkje mye...Har strikket litt og bare glodd på serie…eg er fortsatt ikke like god som eg følte meg på lørdag…Tror dette har stagnert eg!?? Merker at eg har vært inne alt for lenge!! Begynner nemlig å bli skikkelig irritert, ja nesten litt sånn glefsete kan du si! Siden eg har vært uten Linfrøolje har eg ikke hatt min daglige smoothie ennå, Ali kjørte på Mega å kjøpte den for meg, men han har jo vært ute etter det og smoothiemaskinen klarer eg ikke få ut med grillklypa…3 t senere, altså nå, kom han inn igjen og nå står maskineriet å venter på kjøkkenbenken….NÅ skal eg lage meg smoothie! Kanskje humøret stiger litt da!?? Litt sånn sweet er jo godt! Litt sende tror eg at eg må ha meg noen dumpings! Mat kan så absolutt påvirke humøret!!

 

 

 

 

 

HA EN FORTSATT FIN DAG

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Denne likte jeg siden ermene er strikket. Grei størrelse på lappene også.
      Fortsatt god bedring. Erfaringsmessig tenker jeg vil kjenne litt for godt at du lever denne uken også.
      Klem fra Liv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg