Daaaa er det bare 89 igjen…

Reklame | Rito Hobby

 

Det har lønnet seg å ha mor mi her i helga for eg har jammen meg fått heklet litt, ja det ble 6 lapper siden i går Woop Woop. Det vil altså da si at eg har 89 igjen…å hekle…Tjaaa, ikkje sant!? Det går veldig kjapt med en sånn lapp, men den siste tiden har eg ikkje hatt ro i rauå til å sitte og hekle – Har jo hatt så mye annet eg har surret med 😀 Kom jo også på at det på tide å sjekke litt i denne Kåpe Oppskrifta…skal jo nemlig tilføre noen flere farger fordi alle lappene skal ikkje være like. Eg liker fargekomboen på de lappene eg har heklet så eg vurderer litt å bare ha alle like…Hmmm…mulig eg må hekle et par i annen fargerekkefølge + tilføre en av de andre, den er i korall…Kjenner på det at eg har ikkje lyst å skuffe meg selv med å ikkje få den ferdig. *Manner meg opp her gitt*

 

 

 

Dessuten blir eg bare mer og mer glad i Lily Garnet ♥ Selv om det er supermykt og godt er det så fast og deilig! Tviler på at det blir noe seeeeg på denne kåpa. 70% bomull og 30% merino har virkelig til de grader overrasket meg positivt! Eg kan bare tenke meg hvor nydelig det er til en baby eller barnegarderobe! Masse flotte farger!♥
Har andre farger på hylla som er planlagt til en kosegenser.

 

 

 

 

 

Etter Brøleren eg gjorde i går skulle man tro eg hadde lært…Men nei, dessverre! Eg hadde så vondt i magen da eg våknet i dag og ikkje har det gitt seg, langt ut på dagen tok eg bare et knekkebrød for å prøve å få en reaksjon, neida…Kjørte mor mi hjem i 16 tiden og hva gjorde eg da eg kom hjem? Ganske riktig; Stupte rett
i fårikålmiddagen fra i går…Så nei, eg tror ikkje eg blir noe bedre i dag, kanskje senere i uka for eg toppet like greit den fårikålen med ei skål krokanis! Har du smak det krokanis med salt karamellsaus?? Oooh myyy sier eg bare…Jaja noen ganger må man bare stå i det, i 20 år nå har eg fått vondt av stort sett alt eg spiser og da er i grunnen fårikål noe eg kan ofre meg for en gang i året…sukk

Uansett, mor mi har koset seg i helga selv om formen langt i fra er på topp. Fra å sitte mye alene var det nok herlig å få noen dager på “Hotell”. Skulle vel egentlig bare mangle nå som me endelig kan gi en klem og 2. Inni mellom mens mor mi tok seg en kwil fikk eg litt tid på Hobbyrommet så nå har eg oppdatert Dette Innlegget med flere armbånd 🙂 Tror kanskje eg bare blir sittende her i go`stolen i kwell, mulig det blir noen flere lapper…

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Vedlig fine farger og garnet ser nydelig ut.
      En lapp om dagen og du er ferdig til nyttår vettu! Kåpa er så kul!

      1. Eg burde egentlig fått til minst 2 lapper pr dag fordi i desmeber er det baking på planen og da kapitulerer eg rett ut om kveldene 😀 Men ja, garnet overrasket meg mye og det er helt herlig 😀

    2. Virkelig flotte farger på garnet 🥰 Har ikke vært innom deg tidligere, men er det sånn å forstå at du skal hekle en kåpe? Det høres i såfall ut som et spennende prosjekt 😊

Siste innlegg