Blir du med på en Give Away?

 

Alltid kjekt med en Give Away vel?? Kjekt å ha muligheten til å få noe rett i postkassa? JAAA klart det er! Noen ganger er det kjekt å bare få en pakke, ikkje så nøye på hva som er inn i, eller? Bare det å vinne er jo gøy syns eg, men selvfølgelig extra gøy om eg vinner noe eg virkelig ønsker meg.

Tenkte eg skulle ha en Give Away gående denne uka, uten at du vet hva premien er! Blir litt som en forundringspose, du husker de? Skulle man bruke pengene man fikk til lørdagssnop til å kjøpe en forundringspose, eller skulle safe å kjøpe det man virkelig likte? Man kunne vinne alt eller egentlig ingenting! Eg sluttet fort med det kan du si, var jo alltid bare tull i de posene! Det eg kan love er at i posen, eller pakken,
som eg gir bort ikkje inneholder ingenting *fniser*

Hva kan den så inneholde? Garn? Hmm kan ikkje love noe, kanskje det havner noe ull i den? Det vet eg ikkje. Kanskje den bare inneholder noe gøy? Mulig den bare inneholder noe som du kan glede andre med? Eller du kan dele med deg? Tja, det er søren meg ikkje godt å si 🙂 Uansett hva eg putter i en pakke så vil det jo ikkje falle
i smak hos alle, men du kunne jo avstått fra å blitt med på Give Away`n om du ikkje likte premien, den muligheten har du ikkje nå. Spennende! Tja, hva hadde du gitt for en forundringspose fra meg? Hadde du tatt sjansen? Leser du bloggen min fast så vet du jo hva eg holder på med hver dag, du vet mye av det eg liker når det kommer til det meste – Likevel er det ikkje godt å si hva eg putter i en pakke. *ler* Dette var litt morsomt, ja for eg vet jo hva som skal i pakken, mulig det baller på seg gjennom uka….Kanskje eg skal basere innholdet på antall kommentarer? Jo flere kommentarer jo mer putter eg i pakken? Hmm der må eg være litt forsiktig for det er fort gjort å bli ruinert!

Ok, det du gjør hvis du tar sjansen på å vinne noe du kanskje ikkje liker, eller i det hele tatt ikkje vil ha, er å kommentere under innlegget her. Som vanlig gjelder ikkje kommentarer på Facebook. Du kan jo f.eks fortelle meg om du liker å gamble? hehe Eller bare ta en sjanse? Hvor ofte går du f.eks ut av komfortsonen din?

 

Da sier me det sånn at det blir trekning
LØRDAG 14.MAI

 

Del gjerne innlegget slik at flere kan bli med *fniser*
Da er det bare å ønske lykke til!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

117 kommentarer
    1. Høres spennende ut selv om jeg er blant dem som sjelden vinner noe som helst 🙂

    2. Jeg bare elsker forundringsposer! Kan godt finne på å kjøpe restegarn fra andre bare for spenningens skyld, så en forundringspakke er helt i min gate!

    3. Åh jeg har brukt mange penger på forundringsposer – både med hell og tap 😊Melder meg gjerne på her!

    4. En overraskelse i postkassen er alltid spennende, og hvis en ikke vet hva som kommer er det jo nesten som julaften. Elsker å bli overrasket og synes det er kjekt å overraske andre 😊 tvi tvi …

    5. Dette var spennende., så jeg går ut over mi komfortssonne ( noe jeg ofte gjør 🙈)
      Om er garn, perler, slik kaffibobbler ( vet ikke hva det heter 😂 ) Nevner ikke mer jeg, for alt er jo såå spennende 🙂
      Takk for du er så gavmilde på bloggen din, du er digg 🙂

    6. Kor arti! Æ bli med. Min kreative hjerne vil sikkert like det som kommer min vei uansett.
      Jeg er ingen gambler, syns Lotto er bare tull og bortkasta penger, men det er jo meg. Kjøper heller blomster for de pengene. Skrapelodd er litt gøy, spes julekalenderen.
      Ha en strålandes kveld, nu bi det boba på meg, takket være din inspirasjon

    7. Forundrings poser er jo bare så spennende. Så jeg er veldig gjerne med.
      Har vunnet tidligere på en av dine «give away». Så muligheten er der.
      Du er raus Vibbedille.

    8. Så kjekt og spennende 😃. Av og til blir eg litt ‘ tøff ‘ og prøve å gå utenfor komfortsonen😊. Som regel har det godt bra 😄

    9. Jeg tror om meg selv at jeg kunne blitt skikkelig hekta på gambling, har stort sett holdt meg unna! Akkurat dette høres ut som en trygg og gøyal form for gambling 🙂

    10. Jeg er ingen gambler, leverer bare en Lottolapp inni mellom.
      Men vinne vil jeg gjerne.

    11. Dette vil jeg også være med på om jeg ikke får strikke på noen uker og det er pga jeg skal operere høyere tommel for 3-4 gangen. Så nå skal dem stive av det nederste leddet i tommelen min. Men jeg kan gjemme det til jeg kan strikke igjen. Så fra 20 mai må jeg bare se på mønster og planlegge neste prosjekt.
      God kveld til dere alle.

    12. Så gøy med overraskelse! Jeg er ingen gambler, men dette er lett å hive seg med på! Har fulgt med på bloggen din en stund nå, og er så imponert over kreativiteten din. Veldig inspirerende!

    13. Hm, føler at du har en skikkelig overraskelse, litt utenom det vanlige denne gangen🤔😊Klart jeg blir med! Alltid flott med overraskelse i posten, ja😍Noen gambler er jeg nok ikke, men slenger inn en Lotto innimellom, og kjøper alltid sånn juleflax – luker som åpnes til jul😍
      Den komfortsonen er behagelig, men blir strukket når man holder tale eller for min del; er i samme rom som en edderkopp🥴🥴😱🤢😵😆

    14. Overraskelse fra deg,Vibeke kan ikke bli noe annet positivt og morsomt. Håper på pakke i posten!!

    15. Det er en gi-bort helt i din gate, Vibeke.
      Kommer til å bli en fantastisk glede for den som mottar gaven 🤗

    16. Hei. 🤗Sååå spennende.
      Er ingen stor gambler, men føler jeg er blitt flinkere til å utfordre meg selv med årene.
      Jeg holder alltid på med litt av hvert, så her er det velkomment med “nesten” hva som helst🙈Det bærer iallefall hobbyrommet preg av. 😅😅.
      Synes iallefall det er morro å prøve noe nytt på hobby-fronten. 🤩😍🌼
      Ha en fin dag allesammen🤗

    17. Gambler er jeg ikke, holder meg innenfor komfortsona så ofte jeg kan. Er mest behagelig sånn.
      Å vinne overradkelsespakke fra deg derimot er spennende! Du holder på med så masse fint. Jeg er inne å leser hver dag.

    18. Jeg kan ikke fordra overraskelser, jeg liker helst å vite alt, men jeg øver meg på å ta imot overraskelser og jeg liker jo det Vibbedille holder på med så jeg satser på st det er noe som ville falle i smak XD

    19. jeg er vild med strikke-kal på nettet, hvor man får en lille del af gangen, og ikke ved hvordan det kommer til at se ud:)

    20. Jeg blir med! 😁
      Ser ikke på meg selv som gambler, men liker å ta sjanser! 👍😁
      Og jeg elsker Lykkeposer, som jeg kaller de! 😉 💞
      Elsker å kjøpe restegarn usett, og elsker posene fra ToGoodToGo, hvor jeg ikke vet hva jeg får! 😁

    21. Hei
      Fint at du finner på noe spennende og gøy! Jeg er den som liker å overraske andre, men er ikke like glad når noen overrasker meg….kontrollbehov? Men dette vil jeg gjerne være med på.

    22. Spennande! Komfortsona er eg rett som det er ute av i samband med jobb, og det speglar seg litt i strikkinga mi også av og til – elskar å strikka i knæsje fargar 🙂

    23. Å ja, dette er for fristende! Jeg kan stå imot alt – unntatt fristelser…..

    24. Dette blir spennende Sjelden jeg går ut av komfortsonen min når det gjelder større prosjekt.Nå har jeg gjort det,syr meg en fantasi drakt til 17. mai.🤔🤨

    25. Du finne på så mye gøy! Eg er en person som utfordrer meg selv men det er ikke alltid penger eg satser. De siste årene har eg utfordra meg selv til å jobbe med helsa. Til nyttår var det å lære å hekle det mestre eg nå. Ellers er eg veldig gla når noen utfordrer meg på ting som er utenfor komfortsonen, hiver meg på å håper på det beste. En forundringspakke i posten hadde vært supert🤩

    26. Dette vil jeg være med på. Spennende med forundringspakke😀
      Og du er flink å lage til morsomme og spennende greier.😁

      1. Jeg synes det er gøy å tippe så jeg tipper lotto og vikinglotto en gang i blant 😍 Det kan jo bli min tur til å bli millionær en gang også 🙂

        Jeg har vunnet en del på Instagram og på Facebook og nå til helga skal jeg og min mann bruke en av gevinstene jeg vant i fjor. Hotellweekend for to på Rosenkrantz hotell i Bergen og vi gleder oss til å slappe av, spise god mat, gå turer, kino… ja til å være turist i egen by ❤

    27. Fantastisk herlig lesning 😍 Klart jeg vil være med på dette 🤩

    28. Jeg gambler ikke, og jeg tar ikke sjanser hvis jeg ikke er sikker på utfallet 🙈😂🙈 Så som du skjønner skjer det ikke mye spennende her 😂😂😂
      Ha er fabelaktig hobbydag❣️
      Klem fra Moss hvor det endelig regner litt 👏👏👏

    29. Gambler kun på Lotto🤣 vinner aldri. Er i limboland for tiden, kanskje det jeg vinner kan gi meg tips til mitt neste prosjekt? Krysser “alt”🥰

    30. Gambler kun på Lotto🤣 vinner aldri. Er i limboland for tiden, kanskje det jeg vinner kan gi meg tips til mitt neste prosjekt? Krysser “alt”🥰

    31. Dette høres jo kjempespennende ut🤩 Havner utpå titt og ofte jeg når det er forundringsposer til salgs😅 Krysser fingrene for overraskelse i posten🤞

    32. Hei,
      Jeg er ingen gambler, spiller sjelden pengespill. Liker å safe 🙂.
      Er nok for lite utav komfortsonen min.
      Vinner sjelden, men hvis jeg ikke deltar, vnner jeg ihf ikke.
      Spennende å ikke vite hva det er. Noe fint du har perlet🙂 tenker jeg.
      Ha en fin uke🙂😎

    33. Hei. Dette høres spennende ut. Jeg blir gjerne med på trekningen! Kan ikke skjønne at det kan være noe jeg ikke liker. Ser jo hva du holder på med. Så mye morsomt! Og så mye inspirasjon du gir videre! Tusen takk for mange gode ideer.

    34. Veldig spennende 👌👍 Forundringspakker er skikkelig moro, uansett alder 😃 Håper jo at det er strikkerelatert 🤩

    35. Elsker overraskelser 🤩 Spennende, så blir gjerne med på denne Give Away’en 🥰😁

    36. Hei.
      Gambler lite, ikke engang på å skifte farger på en strikkegenser. Kan jukse med farger på votter med mye mønster.
      Spiller litt Lotto og entra. Vinner skjelden.

    37. Er ingen gambler og liker meg best i komfortsonen min, men en sjelden gang kan jeg kaste meg utfor med varierende hell.

    38. Kjekt med giveaway🙂 lite gambling her – bortsett frå årleg basar i bygda, veldig kjekt! Prøver utfordra meg sjølv med å gjera saker og ting utanfor komfortsona. Det er spenning nok syns eg👍

    39. Spennende med overraskelser. Dine give aways inneholder alltid mye fint, så denne vil jeg være med på.

    40. Så spennende. Jeg kaster meg sjelden «utfor», men de gangene jeg tørr, gjør meg stolt.
      Alltid inspirerende og gøy å lese bloggen din.

    41. Alltid spennende med giveaway og forundringspakker er gøy.
      Gambling?? Rister på hodet, bare en lotto nå og da. Etter som årene har gått er det mindre «utafor komfortsonen», men det er nok mange som syns jeg er litt sprø😆alderen tatt i betraktning.

    42. Hei!

      Liker å ta sjansar av og til. Men spelar aldri Lotto …
      TAkk for alt du deler med oss på bloggen din!

      Klem

    43. Spennende med forundringspakke.
      Og det kan bli like spennende som å strikk et mønster du ikke vet hvordan ser ut.

    44. Jeger egentlig ingen gambler, men forundringsposer kan jeg like. Og komfortsonen skulle jeg ønske at jeg beveger meg utenfor litt oftere😅

    45. Ho ho ho nå ler jeg også, jeg som altid har stooore problem med å gå forbi lykkeposer. Digger overraskelser og ikke minst prøve noe nytt.

    46. Forundringspakker er alltid spennende! Ellers er det ikke mye gambling, kun en Lotto-kupong i ny og ne ☺️

    47. En forundringspakke minner meg om tivoli i barndommen. Ta sjansen på en hvit pose eller velge det en så hva var. Jeg er med 😀

    48. Elsker overraskelser, og har kjøpt mang en forundringspose gjennom tidene. Noen med full klaff, men mange med mindre hell…. , men det er jo litt av spenningen med det hele når man ikke vet hva man får!😊👍

    49. Ååå… elsk🥰 eg ELSKER forundringspakker 🥰🥰 uansett hva som er oppi😂 klarer ikke gå forbi der di selger lykkeposer/forundringsposer 😂 sist vi var på Byrkjedalstunet hadde di lykkeposer og det ble 5 stk med hjem😂😂 SÅ dette må være TIDENES giveaway for meg 🤩🤩 guuuu dette er spennende, åsså må vi vente heeelt til lørdag, yeyyyy sommerfugler i magen allerede 🦋🦋🦋🦋

    50. Det er da spændende 😍. Desværre er det meget sjældent at jeg vinder, meeen? Læser tit hvad du skriver og synes især det er vigtigt hvad du skriver om opskrifter og copyright og at ikke alle opskrifter må deles. Tak 💗

    51. Går ikke ofte utenfor komfortsonen nei, men elsker overraskelser. Driver med mye forskjellig hobby, så skulle jeg være den heldige å vinne så er det nok noe som faller i smak ja 👍🏼😊

    52. Jeg gambler ikke, men er eventyrlysten og liker å ta sjanser.
      Takk for koselig gibort!

    53. Ikke så ofte utenfor komfortsonen : bare å kommentere på nett slik, er ukomfortabelt. Men en liten forundringspakke eller motivasjonspakke til å prøve noe nytt og fortsette drive med hobbyer, er alltid gøy. Så lenge man slipper gamble for mye.

    54. Elsker forundringsposer, elsker overraskelser, og elsker å vinne 😉

    55. Jeg gambler gjerne på denne i alle fall, det kan umulig bli feil 😅 Ellers begrenser gamblingen seg til en ukentlig Lotto-kupong, som foreløpig ikke har gjort meg rik 😛

    56. Tja, hva skal man si. Gamble synes jeg er et farlig ord. Tenker vinn eller tap mer enn tåler. Ta sjanser, helt klart et positivt ord. Litt spenning må man jo ha. Å komme ut av komfortsonen er ikke farlig når man er trygg på seg selv. Er nok litt Pippi. “Det har jeg ikke prøvd før, så det klarer jeg helt sikkert” Vel, ikke alltid man klarer, men det tåler jeg. En god latter følger gjerne med mislykkede forsøk.
      Så spennende med en forundringspakke. Husker Lykkeposene som man kunne få kjøpt. Noen ganger ble det lykke og andre ganger helt feil. Men spennende var det.
      Klem fra Liv

    57. 😄 Er ikkje noko særlig gambler.., men tar gjerne sjangser og ute av komfortsona er eg rett som det er..

    58. Gøy!! Klart jeg er med!!….
      selv om jeg sier jeg ikke skal ha mer garn før jeg har brukt litt mer av det “gamle”… Tror forresten denne planen sprekker om en times tid..
      Mannen min og jeg er på biltur, og han synes det vil være ok å ta en liten firmuddagskaffe-pause ved et garnutsalg vi snart kommer til… Går vel på en sprekk igjen, da….🤣…men det blir årets første, da….🤔…eller andre….?

    59. Spennende 🤩 liker alt du holder på med. Hvis jeg skulle ønske meg noe er det Orange armbånd med noe MS relatert siden jeg sliter med det. Ellers både strikker og hekler jeg.

    60. So spennande…😃 Er kjekt å vinne og treng ikkje alltid vite premien. Følger deg heile tida som har nå en viss peiling på lva det kan bli. Er nok den som holder meg mezt innfor komfortsonen. Liker vel ikkje so godt å stikke meg fram. Den beskjedne som liker å vere kreativ….

Siste innlegg