Blir en deilig Høst! -Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Camilla Vad

 

Selv om det er 17 grader ute i dag er det likevel lite som minner om sommer! Det blåser stikker og strå + det er ganske så grått med litt regn i lufta. Hva er vel da bedre enn å planlegge seg en lekker høstgarderobe? Litt nytt til å fylle i kurvene som står på gangen, klar til å krabbe med se ut dørene når det uler som verst –
Ingenting slår skikkelig ull ♥

Den lekre jakken på bildet over er Sirius.

 

 

 

 

Designet av Camilla Vad

 

At det er striper er jo bare et mega+ for ikkje å nevne et par dekorative dusker – Alt er liksom på plass, da mangler det bare å velge seg ut de fineste fargene 🙂 Eg kunne tenkt meg dette i de samme fargene som på bildet.

 

 

 

Designet av Camilla Vad

 

Garnet som er brukt er C.Vad sitt eget Camilla Vad Lambswool 9/3
Finull kan også fint brukes til disse oppskriftene

 

 

ALMUE SHAWL
Bildene over
Str 200 cm X 85 cm
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Hmm formen er slettes ikkje på topp – Ennå! Begynner å bli lei nå altså, dessuten må eg ut en tur, ikkje mange cm igjen på rullen med smykkestrikk igjen nå….Dib kjørte på Stoff&Stil for meg forrige uke, men de hadde ingen inne. Satser på at de har fått inn nå! Hvis ikkje?? Krise! Eg har 2-3 andre ruller, men den er ALT for elastisk!
Henger eg en figur på den så siiiger den, og eg monterer de med dobbel sen for holdbarhet
og da må eg ha den eg har brukt til nå 🙂 Krysser fingrene!

I dag skal eg teste ut noe eg kom på i natt, en liten smart dubbeditt som eg vet mange bruker – Eg bruker de hele tiden (Når eg strikker vel å merke) du kan trygt si at ideéne til varianter flommet inn i hodet da eg la meg….Ja det ble så pass at eg måtte legge meg til å game på puta bare for å tenke ferdig *ler* Så får eg se om de funker
i praksis – I så fall blir det stilig, må garantert lage noen til meg selv også 🙂 Eg lukter både små koselige venninnegaver og ikkje minst kalendergaver til en strikkeglad 🙂 Men men, før eg kan slå meg løs må eg som sagt bare komme meg på hjul. Får slenge kjolen over hodet og hoppe i skoa!

 

 

LAG DEG EN FLOTT
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Greit å ha en kjole å slenge over hodet 😀 Og kroppen… Jeg skulle ønske jeg kunne strikke litt igjen. Har så problemer med både en skulder og en tommel som er HELT ødelagt.. Men kanskje den TRENGER litt strikking for å bli bedre. Jeg savner strikke og hekle :-/

Siste innlegg