BLOGGEN ER ANMELDT OG ALT SLETTES!

 

Ok! Til DU som er årsaken bak dette: HURRA! Du kan jo sitte der å TRO du vant denne runden, men bare inn til videre. Selvfølgelig har eg mine mistanker, men siden eg ikkje kommer så langt med det alene har eg bare en ting å si: KARMA IS A BITCH! Bare vite at du ALDRI kan få føle deg trygg på nett for ALT har en egen evne til å komme for en dag.

Til ALLE dere andre som KOoOSER dere her inne hos meg som faktisk også er meningen: Inn til videre må dere klikke dere inn på bloggen direkte eller dere kan finne meg på TOPPLISTA på blogg.no 🙂 Jepp, eg ligger der opp, ganske høyt faktisk på TOPPLISTA! Hmm kanskje noen ikkje liker det?? Hva som er grunnen til at bloggen min nå er anmeldt på Facebook vites ikkje, men ABSOLUTT ALT av blogginnlegg som eg har postet på Facebook ever er er slettet! 100`vis, ja det nærmer seg vel 1000 som nå er blitt slettet! Det slettes fra facebooksiden til bloggen “Tante er fortsatt gal”, fra min private profil og ALLE andre FBgrupper som eg poster på.

Bildet over er en screenshot av notification lista mi på Facebook og det renner enn 100`vis og hver enkelt er en notification på at nok et innlegg er slettet! Skulle likt å vist hva denne personen skrev i sin anmeldelse til Facebook?? Det beste DU som liker deg her inne kan gjør? Ja det er å bare linke til bloggen min i vildensky!!
Eg vil tro at linker lagt ut av andre blir liggende. Dette bare for å vise for den som er årsaken til dette at man KØDDER ikkje med Tante GAL!

Inntil videre kan eg ikkje annet enn å avvente.
Har sendt mailer dit eg kan og huket av på X-antall skjema så får me se hva som skjer.

 

 

 

 

TAKK FOR AT DU BRYR DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

21 kommentarer
    1. Så utrolig kjedelig.. Håper det ordner seg! Håper ingen gjør slik bare med baktanke, det er jo såfall litt sykt.. Klem <3

    2. Stå på, for det som nå igjen har skjedd deg, er bare helt på tryne 😂
      Det eneste bloggen din er “farlig” med..
      er at du legger ut sykt mye fine oppskrifter og garn tips, så en vanlig stakkar blir skrullin i huggu 😂😂
      Ellers er bloggen din min morras glede (spess), å lese ❤
      Heier på deg 🙂 👍

    3. Facebook sine standarder? Ha ha ha…

      Ikke vet jeg hva som foregår, men har det noe å gjøre med at du har refset folk for brudd på rettigheter, så skal du få et godt forslag : Hold kjeft på FB og likn. steder og meld heller fra direkte til den som har rettighetene, så kan vedkommende selv avgjøre hva h*n vil foreta seg. Så slipper du at de fornærmede lovbryterne prøver kappe huet av deg. Eventuelt folk med psykopatiske trekk på hevntokt…gudene veit hva som driver dem.
      Stå på, – bloggen din er langt over FB sine standarder.
      (Milde moses..jeg skal aldri blogge! )

    4. Men herregud, når det kan klages på ting som legges ut, forutsetter da dette at det finnes de som BEHANDLER disse klagene, og derav kan avgjøre hvorvidt klagen er berettiget i hht det gjeldende regelverk eller ei?!! De kan da ikke bare danse etter enhver klagers pipe, for da vil jo folk bruke dette mot hverandre av grunner som er fillstendig på trynet!..

    5. Du har den beste bloggen 🙂 Dette skjønner ikke jeg noe av….Verden er vel litt syk akkurat nå! Trøsteklem…

    6. Skjønner ikke hvilken glede vedkommende har av dette, men som du sier karma is a bitch, så det slår tilbake en gang. Enn så lenge så finner vi deg her vi som koser oss med å lese bloggen din.

      🤞🏻For at alt ordner seg fort.

    7. Dette forstår vel ingen som leser din blogg, for din blogg er den neste. Kanskje noen er redd for at du er for god på å fenge oss lesere og gi oss tips❤️. Stå på

    8. Triste saker, men nå ble jeg så forveten at jeg søkte opp bloggen din og fant masse interessant og fine oppskrifter . Håper det ordner seg for deg. Lykke til videre.

    9. Det kan ikke hende det er på grunn av bildebruken i sammenheng med deling av oppskrifter? At det er brudd på åndsverkloven eller noe slik? Likevel veldig trist.

      1. Kan eg aldri tenke meg for måten eg deler på er fult lovlig + at det er ALLE innleggene på facebook som slettes. Dvs si de innleggene uten strikking og oppskrifter også 😉 De har slettets alt bakover og de sletter fortsatt. Det strømmer inn med notification på facebook ennå…

    10. Hæ? Strikking er altså skummelt å publisera for mykje av, skal sei…. reknar med deg når idetørken kjem – stå på!

    11. Dette er jo bare trist!
      Begynner å lure på om det er lov å poste noe som helst snart på Facebook.
      Det virker også som om det ukritisk kan rapporteres hva som helst og det meste blir slettet av Facebook.
      Vi fikk nettopp restriksjoner fra Facebook på at vi kun kunne invitere 50 stk til et offentlig arrangement. Begrunnelsen er at så få svarer om de skal eller ikke på arrangementet. Det er ellers lov å invitere 500 stk. Lurer på hvordan man skal nå ut til folk hvis det heller ikke skal være lov lenger? Ønsker det absolutt beste for deg og håper dette løser seg og at det blir satt en stopper for alt dette tullet du har vært plaget med.

    12. Det kan ikke være noe ang. bildebruk som er rapportert? Hvis så, sletter jo facebook alle lenker til bloggen, og ikke bare innlegg som eventuelt skulle ha brutt retningslinjene. Bare en tanke.

Siste innlegg