Bunny våknet på Hobbyrommet!?!?

Reklame | Rito Hobby

 

Ble ganske så overrasket da eg i dag tok med meg kaffikoppen inn på Hobbyrommet, ja for hvem andre enn Bunny lå der å sov midt på perlehylla mi!?! I alle dager! Eg er ganske sikker på at han til tider har litt “Våte”(?) drømmer om å få være kreativ på Hobbyrommet mitt, men å innvadere det på nattestid? Uten forvarsel? 

 

 

Bunny og andre kreasjoner i dette innlegger er sendt fra Rito Hobby og er en del av en store og herlig serie med fine og morsomme kreasjoner 

 

For å beskrive Bunny først så er han absolutt noe for en fersk strikker! Veldig medgjørlig og forståelig, det må eg si! Her strikkes det frem/tilbake på 2 pinner absolutt noe en nybegynner klarer fint + det er diagram for hele Bunny – Lett å lese! La det bli en gave til noen som setter pris på denne type strikketøy, muligens den perfekte kalendergaven til noe du kjenner? Garnet? Nydelig å strikke med!

 

 

 

Vel vel, nå når han først hadde innvadert søndagsfreden var det jo bare
å gjøre det beste ut av det…sveisen måtte på plass

 

 

 

 

…litt stell, og jammen meg…

 

 

 

 

…ble han ganske så skjønn der han prydet perlehyllene mine!? Litt hjelp måtte han nå ha, for å stå oppreist som den “kosefilla” han nå egentlig er, ja det er ikkje så enkelt. Godt han havnet hos meg
som har kreative løsninger på det meste 😀 

 

 

 

 

Tja, hva skal eg nå si?? Bunny er mer som en apekatt å regne for kontroll på armer og bein var det ikkje. Kanskje like godt at eg bare stripser han fast tross alt...Det skal han ha, han er kjempesøt og inn til videre skal han nå få være her på Hobbyrommet….videre skjebne blir muligens dokumentert

 

 

 

 

Hva gjelder garn så er Disse Kaktusene det neste dillet eg skal ferdigstille 🙂 Eg er jo usedvanlig glad i kaktuser, både levende og andre kreasjoner! I pakken over får du også med 3 passende terrakottapotter, ja t.o.m fyllvatt får du med. Det samme får du til Bunny`n + enkle øyner som monteres før du fyller den.

Før eg helt begir meg i kast med kaktusene har eg litt som skal monteres!
Litt travelt her på Hobbyrommet i dag…ikkje bare bare når Bunny fyker rundt her inne…

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg