BURSDAG BETYR? – Flotte Premier og Gode Tilbud!

Reklame | RITO Garn&Hobby

 

Det er jammen ikkje hver dag man inviteres til en skikkelig bursdag! Ahaa hva er vel mer gøy enn å gjøre gode kupp når det kommer til garn og alt annet inne hobbyen vår man måtte begjære?? Ikkje sant! Oj Oj!!
Det gjelder å slå til når muligheten blir servert 🙂

Eg er så heldig og har allerede flere av go`bitene i hus og kan vilt og hemningsløst bare digge og kose meg!
På bildet over er det årets Påskekyllinger som er i produksjon og til de bruker eg Infinty Hearts SNOWDROP, som eg nevnte tidligere er det et garn som seriøst overrasket meg! Trodde ikkje det skulle være så godt og mykt, tenkte meg at det var “tørrere” om du skjønner. Etter at eg å nå har strikket en liten gjeng med kyllinger er eg der at eg virkelig kunne tenkt meg en genser i resten av nøstene! O`la la, hva med en Påskegenser? Vil trooo at det muligens er lov å ta en skitur på fjellet i år? Nå skal ikkje eg love noe som helst, men en digg genser gjør seg også godt hjemme i solveggen når gradene er blå ♥ Da kan det jo også passe supert med et par herlige tova tøfler
i samme garn 🙂 Eller? Ja ikkje sant; Sitteunderlag, det er viktig i påsken 🙂

 

 

 

 

 

Dette garnet SKAL bli en genser med turtleneck eller V-Hals, men eg har ikkje kommet lengre enn å kose med disse nøstene! Aj aj aj her snakker me luksus i hverdagen, det må eg si! Bomull og Merino i samme nøste? Vel, stort mykere enn det kan nesten ikkje bli! En deilig genser, eller ei kosebukse til småttisen? Kosegenser til na mor? Eller hva med en vest, det er jo poppis igjen. Ikkje bare det, men Infinity Hearts LILY passer også supert som tilbehør, ja du vet; sjerf, luer, sjal etc spesielt til de som lett klør på halsen 🙂 Fargene er støvete og helt….ja rett og slett LEKRE! Kjenner at eg er nødt å få i hus noe nøster i de deilige blå og turkise fargene også…
galskapen stopper trolig aldri... ♥

 

 

 

 

 

Her kan du enkelt SEEE hvor myyykt det er! ♥

 

 

 

 

Dette garnet fikk eg jo muligheten til å leke meg med på sensommeren i fjor, fy søren så gøy eg hadde det og flere prosjekter og ideér er på blokka for å si det sånn! Infinity Hearts RIBBON er i grunnen et allsidig “garn”. Garn og garn, det er stoffremser – 60% bomull og 40% polyester – sterkt som fy! Hva annet eg strikket/heklet i sommer kan du sjekke ut HER INNE 🙂 Nå er det virkelig godt tilbud som er verdt å plukke med seg. Er supert til f.eks gulvmatter, deilige grytekluter, filler, egentlig det meste hva du måtte finne på innen interiør. Puter til terrasse
og hage, både til å sitte på og å ha til pynt. En deilig stor puff som du kan stappe med gamle dyner?
Ingen regler og ingen begrensninger ser du!

 

 

 

 

 

Til slutt så vil eg bare NOK en gang friste med Infinity Hearts ROSE 8/4 – et garn eg ALDRI trodde eg skulle skryte av….du som kjenner meg vet at eg har litt bomullsgarnvegring…men, når man blir betatt av alle de nydelige fargene, ja da må man bare gi det en sjanse. Som du ser er eg i gang med å strikke, det er som kjent en sjiraff og intet annet eg strikker. Eg har tapt fullstendig kan du si! Garnet er nydelig, i allefall på pinnenummer 2 mm. Ingen splitting, bare rene og pene masker – Blir skikkelig fint. Så ja, her kan du strikke noe til sommergarderoben din, eller kanskje det ventes småfolk til sommeren? Babytøy blir veldig bra og spesielt leker/kosedyr. Men!
Vær du sikker; eg skal også strikke kluter til kjøkkenet – det er jo noe av det beste 🙂

Det kan nesten virke som om denne BursdagsFesten ingen ende tar for jammen har du også muligheten til å vinne flotte premier! Har du lyst å prøve deg kan du svippe innom HER å snurre på hjulet 🙂 Festen varer HEEELT til Mandag 18.januar! Dvs du har muligheten til planlegge flere enn ett prosjekt 🙂 Sier bare: Enjoy og NYT ♥

 

Eg går fortsatt her å surrer i pysjen, har ryddet litt i Hobbystæsjet mitt og skal straks på kjøkkenet en tur å svi noen burgere til folket! Trooor eg dropper burger selv i dag og tar ut resten av ertersuppa fra forrige uke (Har den i fryseren serru)

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. her var det mange deilige farger og garnkvaliteter,og du frister med en påskegenser,det hadde vært noe det ja :=) kos deg videre ,jeg koser meg med en flaskegrønn langjakke som jeg strikker i garnet blåne fra Hillesvåg ,skikkelig deilig det også

    2. Du vet å kose deg😀 godt å lese positive ting. Blir litt kjei av alt dette andre ” negative” vi pakkes inn i om dagen. Må faktisk testes selv i morg. Mer for de jeg jobber med, jeg selv står han nok av. Litt serietitting før man prøver å komme seg litt inn i døgnrytmen etter 35t nattehelg.
      God natt når du kommer så langt😀😊

Siste innlegg