COLOUR YOUR STARS – Strikkeoppskrifter

Designet av Christine Enström

 

Mulig du husker de første COLOUR YOUR STARS Vottene som ble publisert i starten av året? De gikk jo omtrent viralt i strikkeverden, men DET fortjente de fordi, de er et par usedvanlig flotte votter! ♥ Eg fikk jo oppskrifta fort som fy i hus og planen var helt klart å få de strikket, men eg har ennå ikkje kommet dit…Nå når Christine kommer med par nr 2, altså da halvvotter/pulshanske kjenner eg at eg bare må ha de også!

 

 

 

Designet av Christine Enström

 

Bortsett fra at designet er utrolig lekkert kjenner eg med en gang at votter strikket i Finull er bare det aller, aller beste! 2 farger trenger du, og me har vel alle sett det fantastiske fargeutvalget i Finull? Åååå shit, tenk på alle de fargekomboene du kan strikke? Her lukter eg mange nydelige Julegaver i år! Vottene kan du strikke både til mann og dame, nå er det jo bare å håpe at Christine også designer små votter (Helst i alle størrelser!), ja til barn vettu – Da er man i mål før det hadde vært flott om det også dukket opp noen luer ♥

Så hva sier du Christine? Blir det også barnevotter + luer til alle?

 

 

COLOUR YOUR STARS MITTS
Bildene over
Str Voksen
Engelsk og Svensk Strikkeoppskrift

* * * *

 

 

 

Ok, konklusjonen etter 2 netter i Dib sin seng: Hadde ingen forbedring på ryggen min….heller til det verre…Grunnen til det er at eg sov bedre og lengre i hans seng er nok fordi eg kunne ha vinduene åpne…Eg kan gå og gå og gå hele dagen uten at ryggen gjør vondt, men prøver eg f.eks å rydde ut av oppvaskmaskinen….vel….Da er det lynnedslag i ca hele ryggen…Mulig det er en nerve eller 50 i klem eller ett eller annet! Til min store LYKKE så er også stolen på Hobbyrommet en stol eg kan sitte i uten å kjenne en eneste ting! Flaks for meg, ja for stolen i stua er tortur! Vel er det noe “ødelagt” i setet så det er nok grunnen…Akkurat nå er nok heller ikkje 9 t i senga det beste…vanligvis sover eg aldri mer enn ca 6 t, så i kwell er det tilbake til egen seng.

Anyway, planen er å bare montere videre i dag, det er sånn tankeløst dill som går av seg selv mens eg ser på serie 🙂 Kjekt å se at ting funker slik eg håper…..og PÆM, der fikk eg også en ny idé som bare må testes ut i dag…Blir nødt for det, for nå er eg jo tom for små karabinkroker i sølv…Trodde eg hadde flere, men nei...Har gull da, men trenger sølv…Vel vel...Fikser det en annen dag, kan montere en del på ring også.

Har bare bitte litt igjen på øret 2 til Bunny`n og så skal ørene sys sammen –
Da blir det en liten fotoshoot av en søt liten kar 🙂 Nå først? En dusj!

 

 

HA EN MORSOM
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg