Crazy Sokker – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Mone Dräger

 

Dette er virkelig muligheten du har ventet på! Nå kan du finne frem alle de små sokkegarnrestene dine, her har du en fornuftig måte å bli kvitt de på! Det er slettes ikkje de lengste lengdene du trenger for å fullføre et par av disse 🙂

 

 

 

Designet av Mone Dräger

 

I oppskriften er det en liste med forkortelser som benyttes og ved å ta med Denne listen med oversettelser til norsk er det bare å kaste seg rundt og bli kvitt de restene dine 🙂 Tenk på alle de forskjellige fargenekomboene du kan mikse her? I det uendelige uten å få like sokker! Uante mengder forskjellige julegaver her med andre ord 🙂 Kanskje strikke et par eller to i løpet av helga??

 

HAPPY SQUARES
Bildene over
Flere størrelser
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag, og i helga skifter det til vinter! Ja eg leste det akkurat på FB...skal stille klokka natt til søndag…Dvs at klokka i bilen ENDELIG blir riktig, så greit! Men sånn egentlig…skjønner ikkje hvorfor me må drive å stille, det blir jo mørkt likevel…Leste meg opp og tanken VAR jo kanskje god, men betyr det så mye i dag…sånn egentlig??

 

Hvorfor har vi sommertid og vintertid i Norge?

Tanken bak sommertid er å utnytte dagslyset i sommermånedene bedre, og ha dagslys en time ekstra om kvelden. Dette fører også til litt lavere forbruk av energi, ettersom man kan vente en time lenger med å bruke ekstra belysning. I den senere tid har energisparingen fått mindre betydning i industrialiserte land.

 

Ok, det er freeedag og eg må nok bruke litt av tiden min på handel i dag. Amira kommer her etter jobb i dag og da blir det Taco og kokkelering med Cricut`n min! Regner med en bratt læringskurve!! Woop Woop! Har en god del marmeladeglass som skal merkes kan du si…de må jo bli ferdig innen førstkommende torsdag….Jadda...

 

 

HA EN SUPER FREDAG

 

 

7 kommentarer
    1. Er helt oppgitt over den klokkestillinga. Hvorfor kan vi ikke ha sommertid hele året?

    2. Så herlige sokker. Disse bare må jeg strikke.
      Ang. stille klokka. Jeg sier nå ja takk til normaltid, altså det vi kaller vintertid hele året. Da har vi solen i sør klokken 12.
      Kos deg med kuttemaskinen.
      Klem fra Liv

    3. Så lekre sokker! Men hvor finner man så spreke farger????? Det er stort sett bare duse farger å finne synes jeg 😏
      Og jeg stiller gjerne klokka, synes det er godt med den ekstra timen om sommerkveldene. Alternativt sommertid hele året 😁

Siste innlegg