Da kom Regnet…Passer fint med Gratis Oppskrift på nytt prosjekt!

 

Tja, det kom som bestilt for å si det sånn, samtidig er jo nå påsken på hell og det er over for høytider på en stund. Dvs me kan bare slappe av og strikke, perle, hekle og sy hva man vil….Heeelt til man styres inn på et spor – IGJEN – som føres oss rett inn i en ny høytid 🙂

Siden ingen av skal reise noe sted på ei stund er det greit å planlegge hva man kan sitte å kose seg med utover sommeren (som eg håper kommer!) både inne og ute 🙂 Tok en lite scroll på Ravelry
og bare se hva eg dumpet over:

 

 

Designet av Susan Pan

 

Har du sett så herlig!? Her snakker me SOMMER Prosjekt altså! Eg elsker solsikker og eg planter det hvert eneste år, ikkje alltid de blir vellykket, men dog – Ingen sommer uten! TENK å hatt et teppe som dette, bare sånn diskré henslengt på sofaen ute i hagen eller på terrassen!? Her snakker me blikkfang hinsides alt annet 🙂 Gratis er det også, bare nevner det, men LES hva som står i info`delen for dette er en CAL, dvs du får ikkje alt på en gang. Men igjen, me skal jo bare holde oss hjemme fremover og da er dette en prosjekt som kan holde deg aktiv 🙂

 

SUNFLOWER CAL
Bildet over
Gratis Hekleoppskrift

 

Som sagt så er dette en CAL, oppskriften er delt i 4, dvs i løpet av mai måned har du alle 4 delene (en komplett oppskrift). Du kan melde deg inn i DENNE GRUPPA PÅ FACEBOOK så blir det enklere å følge med,
ja me må jo ikkje gå glipp av noe!?!

Hvis det er ønskelig kan man kjøpe Garnpakke med alt man trenger HER INNE, men ellers så kan du kjøpe det garnet du selv ønsker å bruke – Ingen kjøpeplikt for å kunne delta 🙂 Et kjapt garntips er at DETTE GARNET faktisk er veldig digg og det finnes i utrolig mange farger 🙂

 

 

 

 

Enn så lenge har eg ingen planer om å verken strikke eller hekle i dag for eg skal perle 🙂 Perlet ganske så mye
i går, hva kan du se HER, i dag skal eg fortsette med litt flere farger. Eg har forøvrig sende Medlemsforespørsel på den Heklegruppa øverst her, så hvem vet? Kanskje eg bare MÅ hekle litt solsikker utover sommeren?
Tja, kan jo aldri si aldri 🙂

Ellers?? Eg sov for søren helt il halv 12 i dag!! Hva i alle dager er greia med det der liksom? Hadde alarmen på 9, våknet halv 9, la meg til å slumre en halvtime og det ble 3 timer…Sukk…hele den magisk og rolige formiddagen forsvant, bare sånn…Jaja…Søndagen blir nok fin uansett, får sette på noe kjekt på Tv og bare perle i vei 🙂

 

 

LAG DEN EN KOSELIG
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg