Perlekos på HØYT plan!

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Dagen i gitt gitt, å hellemin men eg koset meg! Her snakker me flere fluer i en smekk, ja det blir jo nesten sånn 🙂 Mulig du fikk med deg for en tid tilbake at eg perlet et ganske så kult bildet av Yoda til en liten stor helt som bor
i Bergen? Ja det var sønnen til Vivian (Mamma på Hjul) som fikk det som en overraskelse fra meg. Fra tid til annen skravler Vivian og eg en del på Messenger, da kom det frem at hun etter å ha sett mitt Familieskilt (bildet under) hadde hun gått til innkjøp av perler og brett for et slikt skilt ønsket hun seg. Problemet for Vivian var jo å få noen
i heimen til å perle dette for henne. Eg kan skrive under på at det er ikkje alltid enkelt å få de man bor sammen med til å gjøre ting om man spør, eller…dvs, de gjør det, men ikkje alltid så fort som man ønsker – TING Tar rett og slett TID! Eg kan jo enkelt springe etter mine gutter å kjeppjage de om nødvendig, akkurat der kommer nok muligens Vivian litt til kort selv om hun til tider har FOR god fart på de hjula sine! Du som følger bloggen hennes vet at hun har ALS og kjører rullestol, ergo kommer hun litt til kort også når det gjelder perling selv om både iveren og gleder over å ha lyst absolutt er til stede ♥ Her var det eg så mitt snitt til å få perle enda mer!

Eg har jo stort sett perlet hver dag det siste året, men det er jo faktisk grenser for hvor mye eg kan ha selv!
Eg mener, nå er jula så og si full her hos meg når det gjelder juleperlerien, det samme er nesten påsken også. Ellers er det lite perlerier innendørs, litt her og der og til å ha ute har eg også en god del som skal ut nå i løpet av våren. Så ja, eg var kjapp med å tilby mine perletjenester vet du Woop Woop! Så gøy! Da kunne eg jo perle av hjertens lyst og bare ta bilder av det (Til mine egen MinneMappe for perlerier) og sååå kan eg
jo bare sende det til Vivian 🙂 SMART!? Ikkje sant?

I morgen skal eg fortsette å perle + eg OMSIIIDER skal få strøket den store løva! Å ja, den ble ferdig i dag!
Må bare passe på at eg er alene når den skal strykes, eg trenger INGEN forstyrrelser for å si det sånn 🙂
Krysser armer og bein for at det går greit *skrekkblandet fryd*

 

 

 

 

Eg varierer litt rundt Familieskiltet vårt, alt etter årstid/høytid. Selve skiltet er designet av Anja Takacs og du finner det Her på bloggen hennes 🙂 Marihønene, Biene og Renbuen finner du i App`n henner “Det Perler”.
Du betaler kun et engangsbeløp (ca 60 kr) for den app`n og hun fyller stadig på med nye mønster
(Det er utrolig mye der allerede).

Ellers kan eg jo anbefale ALLE bøkene hennes!! Den ene er flottere enn den andre ♥
Alt av perler og brett får eg fra Rito Garn&Hobby 🙂

Så ja, du kan trygt si at eg har koset meg i dag, har “ryddet” spisebordet nå; Dvs organisert det “ryddig” slik at det bare er til å fortsette når eg står opp i morgen for nå må eg kravle meg iseng! *Trøtt* Det er jo søndag i morgen, ja t.o.m FerieSøndag, der med kan eg med god samvittighet surre rundt i pysjen heeele dagen. Det er jo meldt regn og stiv kuling likevel så UT har eg lit eplaner om, ja du har fått med deg at de FORTSATT melder snø…?
Jadda Jadda, masse deilig perle og strikkevær 🙂

 

 

Sove godt og drømme søtt!
Eller? GOD MORGEN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Så fint det ble, synes det er så fint med perlet navneskilt. Dette blir nok Vivian og familien glade for. Du har en stort ❤.

    2. Så snill du er❤️ Jeg liker folk som synes det er helt greit å gjøre gode gjerninger, bare fordi de har anledning🥰

    3. Jeg er så takknemlig kjære deg , jeg har ønsket meg et sånt perleskilt helt siden jeg så ditt på bloggen din , tusen takk gode du , jeg gleder meg såååå mye til å henge det opp 💜💖

Siste innlegg