Da kom tåka sigende…heldigvis kun ute!

 

Når dagene er litt dumme (som i både dårlig form, OG humør...) er det ganske herlig å sitte å surre med noe…
Litt sånn uten mål og mening! Det eneste som egentlig hevet humøret litt var når eg klikket meg inn på Viaplay!! Eg har jo de siste ukene sett Outlander på Netflix, ble ganske tom i går da eg så den siste episoden av seong 5…Men det var altså helt til eg var innom Viaplay i dag, der lå nemligen sesong 6!! JAAA! Da har eg kosa meg litt likevel da vettu! Er gøy å dille med noe som er helt uavhengig av andre ting, ja som en del av disse figurene ⇑ er. Gleder meg til å starte monteringen.

Var jo ute å kjørte litt tidligere da eg trengte noe i Hillevåg, svingte ut til Staples på vei hjem for eg trengte litt småting, som vanlige, men gode blyanter…De hadde jo ikkje de eg ville ha, de hadde de kun på nett! Ok, nå er bestillingen på de sendt avgårde. En gråblyant skal være gul haha Jadda neida så…men eg kjøper ikkje EN “vanlig” gråblyant til 39 kr…det var de rimeligste de hadde inne i dag og da blir tanken min for dyr (mener eg).
Fikk i allefall kjøpt noen flere boblekonvolutter – Sparte jammen en del kroner på å kjøpe de der og ikkje på Nille…Det er det eg sier; Nille ER blitt dyrt altså, i allefall når Staples selger de samme konvoluttene myyye billigere…
vel vel, har nå også fått i hus ei bunke med Post-It lapper (avhengig der!)
så nå er det slutt på å klippe lapper ut av notatbøkene mine.

 

 

 

 

Det er ikkje mye eg er på terrassen, litt pga været, men ryggen er heller ikkje god. I dag var det på tide at noen fikk gjort litt der ute, så da ble eg gående i plukke vissent og vanne. Sola skinte og det var varmt, åpnet drivhuset
og luftet alle agurkene (Der blir det mange gitt!) Gleden varte ikkje så lenge for der kom jaggu meg tåka sigende inn fra havet og med ett ble det ganske så kaldt! 

 

 

 

 

Eneste planten som koser seg okke som er denne, så lenge det ikkje er minusgrader trives den veldig godt.
Ser slettes ikkje ut som den bryr seg så mye om alt regnet heller, selv om den trenger lite vann.
Elsker denne planten! Skikkelig stilig!

 

 

 


Nå har eg lagt ut lenkearmbånd som dette, viste de så vidt her på bloggen om dagen og det var flere som ga uttrykk for at de likte de. Vel, nå ligger de eg har HER INNE. Har ei lenke i gull også, kanskje det blir noen i gull etter hvert. Alle perlene på de armbåndene har eg laget seg 🙂 Ellers så finner du andre ting og dill som er til salgs HER INNE -Noen priser er satt ned på enkelte ting.

Ang de sølvlenkene: Max lengde er 21 cm, de kobles sammen med karabinkrok
og dermed kan du regulere armbåndet mindre, ja akkurat som du vil 🙂

 

Tja, da er det kwell da vettu…Dib er dratt på fisketur med Eirik (<—Svigersønn) og eg håper at de kommer hjem med mer makrell enn det Dib kom hjem med i går! 1 liten spir er jammen ikkje nok. Det har ikkje vært skikkelig sommer om eg ikkje har laget minst en middag med sprøstekt makrell! *Krysser fingrene*

Nå blir det Outlander og mer dill!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer

Siste innlegg