Da var det slutt på Toppturer for ei stund….!

 

 

Eg er i grunnen ikke den som flyr til legen uten god grunn, men når ting som eg syns burde blir bedre bare blir verre og vondere – Ja da er det innafor å sjekke, tenker eg…! Fikk bekrefte min mistanke om ribbensbrudd, men det var minst 3 som var knekt...Ja hvorfor ikke!? Gjør det skikkelig når man først skal gjøre noe…! Har heldigvis ingen problem med å trekke pusten og det er jo det viktigste, at eg sitte her med grillklype for å tak i ting på skrivebordet er jo egentlig bare hysterisk morsomt! Det å strikke ut armene, snu meg og reise meg opp og sette meg ned er så vondt at eg KAN besvime om eg ikke stopper – Derfor er det best å bare sitte her på Hobbyrommet hvor eg pr nu har den beste stolen. Strikke og se på serie er jo en fin ting, men i en HEL UKE!?!?! Spurte om eg kunne gå tur, ja jo, i teorien kan eg jo det, men skal ikke gjøre noe som fremkaller smertene…Tur kunne eg nå drøye til om ei uke i så fall siden dette garantert kom til å bli enda vondere noen dager fremover, men da KUN flate/rolige turer.…Ok…Dette vil jo si at det spøker for Litla Skåpeturen i mai…Da må eg jo bære sekk, så me får se hvor fort ting gror, tenker eg!

 

 

 

 

 

Blir jo litt oppgitt av meg selv! Samtidig så syns eg det var kult at eg turte hoppe!! Eg KAN hoppe faktisk, bare landet litt dumt rett og slett. Men er enig med søs; det var godt at den steinen eg traff sto akkurat der den sto hvis ikke hadde nok noe mer blitt brukket, det var jo en noe lang skråning derane! Får øve litt mer på landinga tror eg 🙂 Ok, eg er i gang med serien HOUSE for 3.gang og eg vil tro eg trenger tips til GODE serier med mange sesonger for å få denne uka til å gå fort! Send meg gjerne forslag på noen skikkelig kjekke! Elsker både drama og krim, litt action er også bra! Men eg må ikkje ha noe som skremmer meg, er best å sitte i ro! Hører du det Bunny!?? I reels som eg hopper av! haha

Nå er Dib straks hjemme og han har med seg Stekte Nudler på Thaivis, og da skal eg kooose meg!

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

11 kommentarer
    1. Au, dette var leit. Håper du ikke blir forkjølet med hoste nå. En uke, tenker vi sier 6 uker jeg. Ting tar tid.
      Masse god bedring og en stor klem.

    2. Uff, så kjipt.
      Jeg har fått ett lite brudd i ryggen. Og holder på å bli gal. Utrolig smertefullt. Og det tar lang tid.

    3. Jeg har klart å pådra meg ribbeinsbrudd to ganger pga hostekuler under lungebetennelser, dine brudd er sikkert verre siden du fikk dem etter et hardt fall. God bedring! Jeg har kost meg veldig med serien «Nytt Liv i East End». Det ligger 11 sesonger på TV2, mange timer du kan kose deg med der ☺️

      1. God bedring! Ribbeinsbrudd er utrolig vondt! Bare små bevegelser gjør jo at det stikker til, skikkelig. Det tar og tid. Lite trøst, jeg vet.
        Hoppet ditt var det jo ikke noe galt med, og du var tøff som hoppet. Det var bare nedslaget som ble feil. Nok en gang, God bedring. Føler virkelig med deg.

      1. Fantastisk liste! Ser at me har mye samme smak når det kommer til film/serie! GOT forblir nr 1 hos meg, eg har også Outlander høyt på lista. Mye bra der som eg godt kan se flere ganger 🙂

    4. Uff og uff så uheldig.
      Masse god bedring og prøv å kose deg. Det går jo heldigvis over. 😟 Kanskje du kan lese en kjekk bok? ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg