Dagen der på er alltid best

 

Det å stå opp 1.juledag har alltid vært nydelig! Rett i pysj og herlige sokker, smyge med seg en kopp kaffi og bare skli ned i go`stolen samtidig som man kjenner på takknemligheten ♥ Stille og rolig uten at man har 1000 ting
i hodet som skal gjøres. Man er jo egentlig i mål når man legger seg julaften – Sånn føler eg det. Å ja me skal selvfølgelig ha middag i dag også, Amira og Eirik kommer, men likevel har eg en følelse av å være i mål 😀
Eg regner med de komme i pysj/koseklær for de kjenner julens kleskode her i huset +
at de også fikk nye pysjer i kalenderen i går.

 

 

Vettu ka eg sitter å gleder meg til?

 

Neste års julebakst!! Var flere ganger under baksten i år at eg skulle ønske eg hadde denne Kenwood`n! Eg vet den er en drøm for Amira har den….Eg orket ikkje lage Pikekyss nå til jul for maskinen eg har bruker trengte for lang tid for å få margensen stiv! Det blir det første eg skal lage når maskinen er pakket ut. For å si det sånn; Kenwood`n er jo en investering til hjemme, var bare Ali som ikkje visste om det. Han ble som en unge + at han fikk kverna som hører til fra ungene. Eg skal bare bestille en bolle til da det er veldig greit
å ha 2 når det bakes som verst 🙂

Tja, tror eg skal ta meg en runde på badet, kanskje ta på meg en deilig kosedress som eg fikk fra Fjompenissen….Å ja, eg sølte akkurat på meg så det er høyst nødvendig *ler* Nå er det gaming i stua og eg er heiagjeng 🙂 Tror eg skal ta frem strikketøyet og bare kose meg 🙂

 

 

HA EN FIN 1.JULEDAG

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Takk. En flott juledag ønskes deg og familien! – med og uten strikketøy. 😊Sølvguttene og hakking her.

    2. Jeg ser vi har akkurat den samme Airfryer å test ut. Dette blir spennende 👏
      Nyt en velfortjent juleferie 🤗

    3. Gratulerer med nye maskiner😊 Et lite tips, se på finn.no der kan du finne billig bakebollen til maskinen. Bare vær obs på at der finnes en kenwood chef som er mindre skål…Eg fekk ny i fjor og mine gamle plast boller fra kenwood major passer fint til den nye som er helt lik din😊

      1. Den gamle kenwood er for lengst kastet og bollene til den er jo mindre enn denne me har nå. Amira skal bestille en til av disse stålbollene så d ordner seg. Me har tidligere kjøpt brukte/gamle kenwood på finn 😃

    4. Ønsker deg en fin dag. Topp gaver du har fått. Kenwoden min har vært i aktiv tjeneste siden 1976 og er like trofast. Nå som du har fått deg air fryer må du nok få deg oppskriftsboken også, samt følge på FB.
      Her kommer gutta på middag i ettermiddag. De fikk selv bestemme klokkeslett. Orker ikke være den som kommander til middag. Datter med familie har fri. Det holdt jeg hardt på alle de årene som jeg samlet hele familien og litt til på julaften. Da fikk ingen kreve at jeg skulle stille i selskaper resten av julen eller romjulsdagene.
      Synes du har det så koselig i heimen.
      Klem fra Liv

Siste innlegg