En rolig Julekwell

 

Taklyset er slukket så nå blir det actionnatt i stua! Dib er i sitt ess med nye Playstation, noe både han og eg har prøvd å kjøpt i snart 1 år! Absolutt ikkje noe pluss med å være ansatt i Elkjøp – Kundene først heter det!
Vel…endelig nå i Black Week fikk eg kjøpt en 🙂 *Lykke*

 

 

 

Kalkunen smakte like fortreffelig som alltid!
Å ja me hadde seff saus og poteter også!

 

 

 

Kakefatet  falt i smak slevfølgelig 🙂
16 selvproduserte og noe kjøpt – Glemte ut kakene som lå i fryseren hehe

 

 

 

Alt i alt en koselig kwell, godt mat og mye kos,
selv om det bare var oss 3

 

 

Nissene eg fikk av Mocina Design gjorde at eg var fint nødt for
å kjøpe julebrus på glassflasker hehe

 

 

 

Å så vettu, gave fra Bunny – Gave med omtanke vil eg jo si…Alpakka sokker, ikkje sant!? Lenge siden eg har hatt gidda til å strikke meg sokker så det var fullstendig perfekt. Gode dufter fra Rituals er en inner 10`er,
så i natt skal eg så absolutt sove godt  ♥

 

 

 

Se her, de passer helt perfekt. Visste du at alpakka er 6 ganger varmere enn saueull?
Disse er varme og gode med en gang du tar de på deg

 

 

“Brosjen” som var på sokkene satte eg heller på den nye kosegenseren, tryggere sånn.
Tusen Takk Bunny – Dette var utrolig koselig ♥

Ellers ble det da flere pakker både fra julenissen, fjompenissen og fjøsnissen —> Alt passet helt flott 🙂 Litt morsomt: Amira skulle fikse gave for Ali til meg, haha…..Hun hadde kjøpt dobbelt opp på nett ved en feil så da fikk eg 2 stk av den beste parfymen eg vet – og som eg faktisk kan bruke! *fniser* Av de 3 ungene mine fikk en Air Fryer noe som eg har ønsker meg lenge og det skal bli digg med f.eks stekte poteter og blomkål uten fett! Dib og eg skal nok teste ut forskjellig 🙂

Men nå skal eg komme meg i seng, Dib ruslet nettopp så da stikker eg også.
I morgen blir det kosedag sammen med Amira og Eirik ♥

 

 

SOVE GODT

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Så koselig, og masse godt 🤗
      Ny air fryer har jeg også fått til jul, så vi blir minst to om å teste ut dette 👍😊
      Fortsatt god jul 🌲🍄🤶🏻

      1. Ja det blir gøy å teste den ut, finner du på noe smart å lage i den må du tipse meg 🙂 Fortsatt god jul til deg også 🙂

    2. Air fryeren er flittig i bruk hos meg. Pommes frittes, kyllingnuggets, kebab.. Har du rette innholdet kan du lage kaker i den også. Mye som kan lages i den.

Siste innlegg