Dagene går for fort….Gratis Sokkestrikk!

Designet av Anna Lange

 

Plukker med meg et par herlige sokker i forbifarten og minner meg selv på at det fortsatt er lenge til jul…Blir ikkje helt overbevist likevel…Sokkestrikk kan eg ikkje ta meg tid til, men likevel fylles dagene mine med alt annet enn kakebaking. Det er kjekt å være i vinden og plutselig ha andre ting som tar opp tiden min, men det er der det skjer noe…HODET vil, og selv om den fysiske formen min er betraktelig bedre enn på maaange år er fortsatt deler av kroppen min “ødelagt” og trenget “støtte” gjennom døgnet og dette prøver å stoppe meg fra
å gjøre alt eg har lyst til…

Har du mer strikketid enn meg? Ta med deg disse gratissokkene!
Er sikker på at du kjenner noen som trenger et par?

 

INTO THE WINTER WOODS
Bildet over
4 størrelser
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Nok en morgen hvor eg sooover rett gjennom alt av alarmer og eg våkner til liv i halv 11 tiden…SÅNN kan eg ikkje ha det! NOP! Avtalte med Ali i går at i dag må me en kjapp tur til Obs: Kalkun på tilbud er verdt å få med seg! Kjente med en gang da eg sto opp at de må eg droppe….Har 2 kg flesk som MÅ klippes i dag og i kwell skal eg på strikekafe med søs og DET skal eg ha med meg…Hjelper jo ikkje at eg spiste Taco med ungene i går og magen gir tydelig beskjed om DET likte den ikkje.…Trooor muligens eg lar meg lurer av meg selv? Eg kjenner som sagt at fysikken er bedre enn på mange år, likevel er det noe som holder meg tilbake…Fortsatt må eg bruke medisiner som gjør meg redusert om eg ikkje roer ned en gang i blant…Forrige uke var det opp og ut hver dag, min plan denne uka var; opp tidlig, bli hjemme og dille på kjøkkenet….Vel, så langt er eg ikkje kommer for som sagt er eg ikkje ferdig med Juleflesket ennå *ler*

Men ok, tilbudet på kalkun er for godt til å ikkje benytte seg av så ut dit må me i dag…Hadde eg kjørt ut alene hadde det vært gjort på under en time, men så er eg gift med en som eeelsker å gå å surre rundt på store butikker og kjøpesenter….EG liker ikkje den form for underholdning/Aktivitet…Satser på at flesket kommer i boks før Strikkekafeén i kwell 🙂 I morgen er det ut på tur og resten av torsdagen blir hjemme i pysjen og på kjøkkenet – Da kan eg slappe av og sååå kan eg sende Ali ut på helgehandel på fredag, det klarer han fint å fixe –
Jepp, akkurat sånn må det bli 🙂

I dag skal eg også trekke 2 heldige som får hver sin “Bag og Happines” Fortsatt mulig å bli med, og hvis du har kommentart følg med i løpet av dagen om du vinner slik at eg kan få pakkene kjapt avgårde.

 

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg