De BÆÆÆSTE Gavene Strikker du selv!

Designet av Mary-Ann Lammers

 

Protester gjerne, men HALLO!? Er ikkje dette et flott sett da!!?? BÆÆ? Ja ikkje sant? Aldeles herlig og suverent godt innafor spør du MOI! ♥ Hvem liker vel ikkje en sau? De er jo skikkelig ok dyr spør du meg
og me som strikker må jo nesten bare elske de ♥

 

Sheep ΙΙ Cowl
Bildet over
En størrelse – Lett å justere
Strikkefasthet på 21 m

 

 

 

 

Designet av Mary-Ann Lammers

 

Dette er absolutt ei lue eg kunne brukt og da passer det helt fint at eg trenger lue(r)!
Jo galere jo bedre sier eg, akkurat som når det gjelder sokker 🙂

 

SHEEP ΙΙ Hat
En størrelse – Gjennomsnittlig Voksen
Strikkefasthet på 21 m

 

Hvis du trenger, eller MÅ HA både lua og halsen, ja da kjøper du det Get Set HER INNE! Pengene du sparer kan du jo legge i garnet, ikkje sant? Det første garnet eg tenkte på som ikkje bare er skikkelig DIGG, men som eg også tro vil være perfekt i forhold til strikkefastheten er LIMA 🙂 (Kjøper du Lima på nett koster det kun 15 kr!)
Har du en Nille i nabolaget kan eg veldig godt anbefale både Alpakkaull, Merinoull og Ren Ull

 

 

 

Designet av Mary-Ann Lammers

 

Lyst på en tynnere variant? Da strikker du denne 🙂 

 

 

SHEEP
Tynnere garn enn den andre
Strikkefasthet på 28 m

 

 

 

 


Selv med en noe kjip/slitsom start på gårsdagen ble den ganske bra etter hvert og avsluttning var helt MIN stil: Tok meg en tur på Europris mens Dib trente og aldri før har eg kjøpt klær der, men i går bare MÅTTE eg!! WOW! En skikkelig digg og fullstendig OVERSIZED Hoodie fra Fila ♥ ER det mulig liksom? Etter hva eg leste hadde de fått inn et parti og slo av litt på prisen i samme slengen, heldig!? Jepp, kjempeheldig! Hadde egentlig mest lyst på den hvite, meeen så tenkte eg hvor SURT det er med kaffiflekker på en hvit genser! Syns jo eg ble ganske fin i blått og eg da 🙂 Alt kler den smukke, ikkje det? Vel, uansett så passet jo dette aldeles pørfekt siden eg egentlig var på Europris for å handle litt sånn shampoo, balsam etc Ja alt som er greit å ha i dusjen i grunnen. Eg var kjapp
i vendingene da Dib og eg kom hjem dvs eg kom meg først i dusjen! haha Så da måtte begge ungene
vente for en gang skyld haha Men men eg er kjapp da 🙂

I dag kunne eg bare fortsette i samme stil: En kjapp dusj, på med den nye deilige genseren og en tights (Genseren stopper rett over knærene så eg er til en viss grad kledd for den meste – Anstendig om ikkje annet *ler*). Grunnen til at eg bare kan gi “balla” i å rydde er Ali sin skyld! Eller, nei ikkje hans feil, men INNI HAMPARÆVA den der Fargeløse Hardvoksolja STINKER! Noe så INSANE også da!!! Så ja, her deles det ut GRATIS hodepine og migrene på kjøkkenet!! Ali har tatt en strøk med den fargeløse nå og eg håper me slipper et strøk til! Heldigvis er det 2 dører fra stu og inn på kjøkkenet, men hele gangen og alt utenfor stua STINKER!! Så ja, da kan eg overhodet IKKJE oppholde meg der ute! Det eneste eg kan gjøre er å vaske klær, så det har eg startet med.
Da er det først nesa full med Mentholatun og gensere godt over nesa mens eg springer til vaskerommet og tilbake. Klærene henger eg bare i stua, har intet annet valg om eg skal få gjort noe.

Ventetiden bruker eg selvfølgelig til strikking 🙂 Hva annet liksom?

Kan ikkje lufte FOR mye inne på kjøkkenet fordi det blåser og hekkan hvis det skulle blåse inn masse støv o.l rett på de ny lakkerte benkeplatene! Må nok opp med ytterdøra for å lette litt på stanken haha Eg risikerer ingenting for eg har startet oppladingen til i morgen! Eg har ALDRI gått glipp av en eneste Gradering på de 9 årene Dib har trent og ei heller skal eg gå glipp av SorteBelte Graderingen i moreg! Eg er SÅ spent!

NÅ blir det STRIKKINGS ♥

 

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei SPENT Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg