De kjekkeste lappene er Bestemor

Reklame | Rito Garn og Hobby

 

Eg har overhodet ikkje tall på hvor mange Bestemor-LappeTepper eg har produsert for akkuart denne lappene var vel en av de første eg lærte. Det tror eg er likt for mange av oss. Men, det ser jo ut for at hu Bestemor er som poteten: Kan brukes til alt gitt 🙂 Derfor tok eg like greit å perlet en liten gjeng
og eg ser ikkje vekk i fra at det kommer enda flere!

 

 

 

 

Litt utenom det vanlige når du slenger de på bordet og serverer noe kaldt i glasset.
Tenker disse vil fungere fint ute nå i sommer 🙂

 

 

 

Disse er noe større og kan jo brukes til f.eks mugga med juice, eller en vase? Blomsterpotte?
Vel, de kan vel nesten brukes til alt egentlig 🙂 Veldig kjekke å perle om ikkje annet 🙂

 

 

 

Coaster, inspirert av gulvfliser fra Midt-Østen 🙂 Jepp, så enklet kan det gjøres. Har faktisk sett de som har perler større, ja like store som fliser og så har de limt de sammen på en hel vegg! Vel, muligen spesielt, men absolutt helt lekkert! Har du f.eks et bort med slitt bordplate? Hvorfor ikkje legge perler på toppen?? Avslutt med ei glassplate så er bordet som nytt. Å ja, det kan blir skikkelig lekkert.

 

 

 

Det var jo selvfølgelig TanangerKoppen som fikk det ærefulle modelloppdraget her 🙂
Det er bare å drodle i vei på et perlebrett så triller de fineste kunstverk av til slutt.

 

 

 

Kaaanskje eg skal finne meg en VEGG å bare legge Bestemor på hele greie? Eller et gulv?
Hmmm Mulighetene er mange og perlene ER slitesterke 🙂

Alt du trenger for å perle noen Bestemødre har du muligens på boden eller i skuffer og skap?
Hvis ikkje kan du finne alt og mer til som du trenger HER INNE 🙂

 

 

* * * *

 

 

Tja, da forsvant stort sett hele søndagen ved perlebordet, men eg har fått vasket masse klær da! Yes! Igjen er vaskerommet  nesten tomt, men det varer vel bare noe dager 🙂 EN evigvarende syyyklus! MoHaaa Tror eg føler for en god film eller no, det er den der serien eg skulle hatt…..Har nylig sett ferdig siste sesong av Ozark…
Når kommer det ny sesong der tro? Har du et godt film eller serie tips (Serien bør helst ha maaange sesonger!) sleng det under her i kommentarfeltet 🙂 Uansett er det på tide å slenge på litt ny kaffi 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille i Perlehumør 🙂

2 kommentarer
    1. De bestemor rutene var lekre! Og de marokkansk inspirerte “flisene” Jeg HAR kjøpt perler… Kanskje jeg kunne perle fliser til å ha oppe på servantskapet på det rosa gjestetoalettet? Det kunne bli fint…

      1. JAAA du har det perfekte toalettet til å dekorer med perler! Har du vurderte en Flamingo eller 2? Eg elsker Flamingoer…..MEN eg tror Ali hadde klikket om eg smalt en opp på veggen, selv om det er noe eg virkelig har lyst til…SKjønner ikkje hva du venter på hvis du allerede har perler i hus! FÅ GANG!! 🙂 Gleder meg til å se bilder på bloggen din 🙂

Siste innlegg