Deilig Baby Merino sendes til…

 

Ok, da må eg jo takke for deltagelsen på den “Lille” Give Away`n eg hadde i helga. Har hatt det litt travelt i dag
og i kveld ble det en del kjøring hit og dit, men NÅ har eg fått trekt en vinner:

 

SOLLIV

 

Send meg en mail ([email protected]) med adressen din
så skal eg få garn og sikkert noe dill i posten til deg 🙂

 

* * * *

 

Ble en noe rolsete dag egentlig, jaaaa eg kom liksom aldri  igang med noe derfor bare hang eg her i stolen vettu uten en gang å strikke!! Ble noe matt av Ali for han sprang rundt her som en propell og fikk gjort masse! Jepp, han er effektiv og da kan eg jo ikkje forstyrre han med å springe i veien! *humrer*. Nå er benkeplatene skjært til og klare til å bli svarte (Ble ikkje Montér i dag) og nesten alt rotet er borte fra stua!! Skuffene på plass på kjøkkenet + de 2 høye smale skapene….JA! De som eg EGENTLIG vil kaste bare fordi…Meeeen, me trenger de jo da..
Så ja, enn så lenge sier eg bare!

Når klokka ble sent på ettermiddag var det ut å kjøre og få Dib på trening. Svippet nedom YX å hentet SortBelte drakten til Dib og eg ble ganske irritert! Eg bestilte str 170 cm, men de har klart å pakke feil så her sitter me med en på 180 cm! ALT for lang så den må byttes. Sendte en mail avgårde med en gang slik at de forhåpentligvis får en ny i posten i morgen. Eg vil beholde den på 180 til den 170 er i hus, kan ikkje risikere å ikkje ha riktig drakt når han trenger den. Satser jo på at dette går helt fint, men litt, bitte litt irriterende når eg bestilte
drakten i forrige uke for å ha god tid…Jajaja...

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FORTSATT FIN KWELL OG EI GOD NATT

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

7 kommentarer
    1. Hvilket garn og oppskrift har du brukt på det øverste bilde på bloggen? 😊

    2. Du har altså en så råfin blogg! Veldig inspirerende for meg som har startet opp på nytt, men denne gangen på blogg.no (hadde eget domene tidligere).
      Har et ønske om å lære meg å strikke. Men altså; jeg kan ingenting. Har ikke tatt i en strikkepinne siden barneskolen hvor jeg strikket skjerf.. Men har SÅ lyst å lære det! Bare helt enkle ting. Men som sagt; kan ingenting, hverken om strikkepinner, garn, hvordan starte opp med det helt enkle/basic osv.

      Så har et veldig godt forslag/forespørsel; Hva om du starter en strikkeskole på bloggen din? Trinn for trinn fra start. Hvilke typer strikkepinner og garn, og feks en fast dag i uka ha kurs/innlegg med enkle forklaringer og bilder?

      Det hadde jeg satt veldig pris på -og det er vel flere enn meg som kan tenke seg det!
      (Og så må du gjerne komme med tips til meg og min blogg -da jeg er helt i startfasen..)

      Klem Cecilie

      1. Takk skal du ha 🙂 Eg kan anbefale deg å sjekke ut på YouTube, der er det mange gode videoer ang strikking, fra helt basic til det mer avanserte. Alt annet kan du i grunnen finne her på bloggen 🙂 Hva er temaet på din blogg da? Hva het den “gamle” bloggen din? Lurer du på konkrete ting ang strikking kan eg sikkert hjelpe deg, men akkurat nå tror eg ikkje eg har kapasitet til å starte opp med en spalte hvor det forventes noe til faste tider 😉

    3. Og jeg som aldri vinner noe 🙂 Så herlig….Tusen takk. Det varmet en gammel skrott på en mandag ja…snille deg..Takk!
      Sender over mail I morgen! God Natt fra Fredrikstad 💚

Siste innlegg